poniedziałek, grudnia 30, 2013

Zdobycze

Tak dawno nie polowałam...
aż w końcu namówiłam mojego ukochanego na nawiedzenie pchlego targu
nie było łatwo, bo perspektywa chodzenia i oglądania niekoniecznie dla mężczyzny jest atrakcyjna
ale udało się, ba nawet i sam upolował coś dla siebie 
(kolekcję serialu Latający cyrk Monty Pythona i figurkę Dartha Vadera ze Star Wars)
a ja również nie wyszłam bez pustych rąk.
Pierwszy w oko wpadł mi zegarek zawieszka i nie mogłam przejść obok niego obojętnie
no po prostu zauroczył mnie



później pojawiła się w zasięgu wzroku biała duża serwetka i obrus z błękitno-granatowym haftem



już całkiem odpłynęłam gdy zobaczyłam stare nici i koronkę




i jeszcze stare szkicowniki i teczkę kreślarską


no a na koniec stare sonaty


to już było istne szaleństwo
po 2,5 godzinnym spacerze stwierdziliśmy, że dosyć już tego dobrego...
humor od razu się poprawił
---
a dziś z rana, całkiem na spokojnie, bez pośpiechu oddałam się słodkiemu lenistwu



Pozdrawiam
Agea

17 komentarzy:

  1. Wspaniałości! Uwielbiam targi staroci i wszelkie zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najfajniejsze jest to, że nie wie się co się kupi:)

      Usuń
  2. Wow,ale się obłupiłaś ! Zegarek śliczny.Mam bardzo podobny ale w kolorze starego złota.No i te szpulki ...ja mam takie dwie od babci ale przydałoby sie jeszcze kilka takich :)
    Miłego leniuchowania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobycze! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! A na Vadera też bym się pokusiła ;)))
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdobycze. Bardzo fajny jest ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajowskie rzeczy upolowaliście :)))) To był dobry dzień!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto było męża namawiać :) Udane zakupy. Wszystkiego dobrego na każdy dzień nadchodzącego roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto było, zdobycze piękne! Zegarek i nici urzekły także mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zegarek jest obłędny! szczęścia w nowym roku Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne zdobycze:):):) ale takie smaczne poranki to ja uwielbiam, śliczny kubeczek:) szczęścia i pomyślności w Nowym Roku. Spełnienia marzeń, a przede wszystkim dużo zdrówka kochana. ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczesne polowania na niewspółczesne, piękne przedmioty...Ten dreszczyk emocji, ta radość...
    Znamy to wszystkie...
    Najlepsze życzenia w Nowym,2014 Roku!
    Pozdrawiam:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  12. Agea! Życzę Ci wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdobycze. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobycze :) Sonaty wyglądają wspaniale...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale łupy ... nie dziwię się, że potem humory dopisywały !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger