piątek, 27 grudnia 2013

Zapiski świąteczne

"Zapiski świąteczne" stworzyłam dla swojej przyjaciółki. 
Wiem, że czas świąt może i nie sprzyja pisaniu, ale jak już będzie notesik pod ręką i chwila wolnego to dlaczego by nie. Chociażby i jakiś przepis na pamiątkę albo pamiątkowe zdjęcie z pod choinki.
W każdym razie zdążyłam zrobić i podarować jeszcze na święta:)









a ponieważ miałam jeszcze gwiezdny materiał to powstała jeszcze pakowna torba:)





Ach, lubię robić prezenciki:)

Pozdrawiam
Agea

PS. to nie koniec gwiazdek:)))

12 komentarzy:

  1. takie prezenty najbardziej cieszą :) przynajmniej ja tak mam!
    buziaki poświąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje notesy :) gdyż są grubaśne i w środku kolorowe... Każda strona już przed uzupełnieniem skrywa tajemnice ;-) torba również śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torba, uwielbiam gwiazdeczki. A notes cudny:) Całuski poświąteczne kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torba, notesik uroczy z pewnością przyda się obdarowanej :).

    OdpowiedzUsuń
  5. .Piękny świąteczny zapiśnik !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow przepiękny :) i torba tez rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty stworzyłaś! Oj gwiazdki to ja uwielbiam więc czekam na ciąg dalszy gwiezdnych opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torba! bardzo mi się podoba :) zapiśnik również rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki notes to świetny pomysł ! Skąd tylko znaleźć czas? teraz, gdy już "po wszystkim", można zacząć pisać - i chyba to zrobię ... Supet torba ! Pozdrawiam poświątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes jest bardzo fajny, torba w gwiazdki tez jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...