piątek, 27 grudnia 2013

Stoliczku nakryj się...

Tak, tak, ostatnimi czasy maszyna poszła w ruch. 
Natchnęło mnie, poczułam wenę aby uszyć coś i kogoś tym czymś obdarować. 
Tym razem coś dla maminki i siostrzyczki.
Materiał gwieździsty został prawie cały wykorzystany więc dziś pojawią się i paseczki.
Święta kojarzą się ze stołem, a stół z jedzeniem...więc pomyślałam, że może by zrobić coś co będzie też jego dekoracją.
Siostrę obdarowałam podkładkami a'la serwetkami




a dla mamy uszyłam mały, błękitny, pasiasty obrusik z koronką




a ponieważ urodziny mamy trafiają w okolicach świąt postanowiłam zrobić jeszcze małą słodką niespodziankę czyli torcik


Biszkopt nie za bardzo chciał mi rosnąć ale udało się go podzielić chociaż na 3 części 
a później dodać czekoladowy krem oraz malinową konfiturę (od mojej przyjaciółki Beati), 
na koniec powędrowała roztopiona czekolada i ...cukrowe groszki
---
mniammm
---
poranki mijały nam przy kawie


---
PS. dziękuję Wam za wszystkie życzenia i dobre słowa

Pozdrawiam ciepło
Agea 

13 komentarzy:

  1. ach pyszność ... i podkałdki sa rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj na filiżance! :) śliczne te Twoje uszytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja bym była zachwycona takimi podarunkami :))
    Ja tez muszę się zabrać za maszynę i mój gwiezdny materiał.Jedna poszewka nawet wczoraj wieczorem powstała.Zaraz ciąg dalszy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękne :) Fajnie dobrałąś materiały.
    Mam pytanie dotyczące wykańczania tzn obszywania taśmą - w jaki sposób obszyć np serwetkę żeby rogi ładnie wyglądały? Za mną pierwsze próby szycia i jakoś mi to nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam lamówek np. http://allegro.pl/lamowka-bawelniana-18mm-granat-1m-i3775562304.html,
      z rogami rzeczywiście nie jest łatwo, trochę trzeba pozaginać i przytrzymać, można przed przeszycie ciut przyprasować na zgięciu.

      Usuń
  5. Och cuda szyciowe... Ja nigdy nie zrozumiem, jak to można taki idealnie i prosto (!) szyć ;)))) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te gwiazdkowe podkładki:) no prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne:) A torcik, mniam... Miłych chwil kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te podkładki a obrus śłodki.Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne serwetko-podkładki. Uwielbiam gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne te podkładki, chciałabym takie w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podkładki!
    Samych uśmiechów w Nowym Roku!!
    BUZIAK :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...