sobota, grudnia 14, 2013

Spacerkiem po Starówce

Co innego miałam w planach i co innego z nich wyszło.
Ale może dobrze się stało, bo miałam okazję napić się dobrej gorącej czekolady
i pospacerować po warszawskiej Starówce:)
Mimo chłodu, deszczu...upamiętniłam dla Was i dla siebie i ten dzień

Zapraszam, jeśli macie ochotę
















a gdy już trochę zmarzłam, stwierdziłam, 
że wracam do domku na gorącą, rozgrzewającą serce herbatę 
z amaretto, pomarańczą i anyżem...pyszną, pachnącą...


i pierniczki od Rodziców


i taka mała chwilka dla siebie


i zaczytanie się w Sielskim życiu, 
to to czegoś dziś potrzebowałam

Pozdrawiam
Agea

PS. zabieram się za kartki świąteczne, bo to już najwyższy czas:)

22 komentarze:

  1. Ja tydzień temu okropnie przemarzłam oglądając te same miejsca:) Dziś było mniej osób i zupełnie inna aura.Herbatka po spacerku to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że mój dzień nie wyglądał tak przyjemnie jak Twój... przynajmniej nacieszyłam oczy i... idę zrobić sobie aromatyczną herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. stare miasto w tym roku bardzo rozświetlone :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Świąteczne dekoracje na ulicach miasta, mają w sobie mnóstwo magicznej atmosfery :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, dzięki! Mieszkałam kiedyś w Warszawie i moja miłość do tego miasta nie minęła. Jeszcze nie widziałam na żywo dekoracji świątecznych w stolicy, więc tym bardziej nacieszyłam oko. Pozdrawiam serdecznie :O)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie piękne zdjęcia i jaka piękna nasza stolica! Bardzo chcę to zobaczyć na żywo! W ogóle podziwiam, że te nocne zdjęcia wyszły Ci ostre jak brzytwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne miejsca i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj Kochana, dziękuję za te zdjęcia.... wiesz, ostatni raz i jedyny w moim życiu, byłam w Wawie kilkanaście lat temu.... bardzo jestem ciekawa, jak teraz wygląda....na żywo.
    Dziś rano akurat myślałam o tym, że muszę się wybrać tam ponownie...
    teraz nie mam już wątpliwości :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jakie przecudne fotki warszawy, chyba namowie meza na wyskoczenie do stolicy, nigdy nie bylam w okresie swiatecznym a bardzo bym chciala:))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Świetnie uchwyciłaś klimatyczną starówkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wieczorową porą w tej Warszawie macie:)))
    aż się chce pojechać, mimo, że niedawno byłam:)
    mmm a taka herbatka to i mnie kusi bardzo
    dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  12. Czwarte zdjęcie od góry jest prześliczne. Najbardziej przykuło moją uwagę :)


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie w Warszawie i świątecznie;) Herbatka i pierniczki pychotka. Też lubię bardzo takie chwile;):):) Całuski kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za to,że możemy nacieszyć swoje oczy takimi pięknymi zdjeciami.Cudnie potrafisz zatrzymać chwilę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w weekend się wybieram na spacer jak ogarnę świąteczne zamieszanie, jeszcze w Wilanowie są w tym roku cudne iluminacje może też uda mi się to ogarnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak świątecznie ;) pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to po spacerku i herbatce idę przechodzę do kolejnego wpisu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger