poniedziałek, grudnia 23, 2013

Przedświątecznie

Od rana krzątałam się w kuchni i nawet coś tam poczyniłam.
Ale na razie mała tajemnica.
Pochwalę się pokrowcem, który chciałam zrobić już bardzo, bardzo dawno temu ale jakoś nie składało się.
Wczorajsze przedpołudnie zaowocowało wytworem drucianym a popołudnie spożytkowałam na dokończenie tego co sobie zaplanowałam.
uff, w końcu mam pokrowiec







Co do kuchennych działań, mogę się tylko zdradzić z rybką po grecku, którą zrobiłam po raz pierwszy
i wyszła mi nawet, nawet


no i kolejną partią nalewek i domowego wina mojego ukochanego




prezenciki zrobione ale o tym na razie cichosza...

pozdrawiam Was przedświąteczne
Agea

17 komentarzy:

  1. U mnie zaś chyba pierwszy raz bez ryby po grecku :(
    Radosnych Świąt Ageo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokrowiec jest super.
    Zdrowych - bo to najważniejsze
    Pełnych miłości - bo to sens życia
    Wiary - bo pozwala przetrwać trudne chwile
    Nadziei - bo wtedy niemożliwe jest możliwe
    Lilla

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt!
    Bez zmartwień,
    Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
    Z gościem, co niesie szczęście!
    Czeka nań przecież miejsce.
    Wesołych Świąt!
    A w Święta,
    Niech się snuje kolęda.
    I gałązki świerkowe
    Niech Wam pachną na zdrowie.
    Wesołych Świąt!
    A z Gwiazdką! -
    Pod świeczek łuną jasną
    Życzcie sobie - najwięcej:
    Zwykłego, ludzkiego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że na widok rybki i naleweczek ślinotoku dostałam?
    Wesołych, radosnych świąt Ageo:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokrowiec cudny... Też muszę sobie taki sprawić, ale niestety zdolności takich nie mam jak ty kochana:) te buteleczki wspaniałe:) Kochana radosnych Świąt Bożego Narodzenia:) Mnóstwa smakołyków;) Uściski świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych i radosnych Świąt dla Ciebie i całej Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pokrowiec! :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałych, rodzinnych, uśmiechniętych, niespiesznych Świąt... :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z najlepszymi życzeniami, Ania

    ***

    http://www.youtube.com/watch?v=tOrEAng6Rvg

    ***

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwiej magii pod świątecznym niebem pełnym cudów ! Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy jasna gwiazdka błyśnie
    Niech Ci serce radość ściśnie
    Niech choinka jasno świeci
    Niech nadziei płomień wznieci
    Niech kolęda zabrzmi w koło
    Niech świat śmieje się wesoło
    Będzie miło i serdecznie
    A Twe szczęście niech trwa wiecznie.
    tego życzy
    Skimmia z kwiatów natury

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych Świąt Kochana, pełnych ciepła, miłości i zdrowia.
    Niech ich magia unosi się w nas przez cały rok.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  12. Puk, puk .... tu Mikołaj :-))))
    Podaj proszę mi adres :-))))
    Wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt i wspaniałego magicznego czasu spędzonego w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech te Święta Bożego Narodzenia
    przyniosą radość
    i miłość, a Nowy Rok płynie w szczęściu i pomyślności
    życzy Malutka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokrowiec jest wspaniały, a te butelki - wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger