czwartek, 5 grudnia 2013

Mikołajkowe słodkości

Powoli rozpoczynam sezon świąteczny, 
pierwszym jego zwiastunem są oczywiście Mikołajki, 
a ponieważ mam swoich 13 młodych gniewnych to i Ja chcę się na chwilę poczuć Świętym Mikołajem
więc .... będą słodkości


Zdążyłam jeszcze przygotować mały świąteczny Pamiętnik dla córeczki mojej przyjaciółki








--- 
i zrobiłam też króciutki tutorial z pakowania prezentów 
czyli "Jak zapakować książkę w koszulę?"


który dostępny jest na portalu


Muszę się jeszcze pochwalić się na koniec nagrodą jaką wygrałam u Agnieszki z bloga Nitkowo


Stos materiałów, z czego jak się domyślacie bardzo, bardzo się cieszę...
Dziękuję jeszcze raz Agnieszko

Nie może też dziś zabraknąć


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
czekoladkach

29 komentarzy:

  1. Pakowanie w koszulę to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, bo dlaczego by nie w koszulę:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję, chciałam zrobić zdjęcia przy innym świetle ale tym razem się nie udało:)

      Usuń
  3. Ojej ... gdzie kupiłaś lizaki laski? Nigdzie nie mogę dostać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taki sklepik na mokotowskim bazarku, to sklep gdzie są tylko same słodycze....raj dla łasuchów:)

      Usuń
  4. Cudowny pamiętnik :)
    A piosenkę Last Christmas puszczam od wczoraj nieustannie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy pamiętnik! Kurcze,ja szukam takich biało czerwonych lasek cukrowych ale nie mogę nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, szukajcie w sklepach gdzie są tylko słodycze...cukierki, ciasta....ja poszukiwałam chyba 3 lata aż się natknęłam, ale zaskoczeniem było gdy Pani na basenie również je sprzedawała, tylko o wiele drożej:)

      Usuń
  6. sliczny pamiętnik :)
    gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pamiętnik, a opakowanie do prezentów wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      coś tam jeszcze obmyślam

      Usuń
  8. Album jak zawsze wspaniały. Ja aż takiego nie potrafię stworzyć :( A Wham obowiązkowo! Dopóki nie "poleci" w radio to oficjalnie nie ma okresu przedświątecznego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowite słodkości :)Pamiętnik cudny, dopracowany, jak każdy Twoj album :) A koszulowe opakowanie rewelka!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puk, puk dawno mnie nie było tu ...
    Gratuluję wygranej !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ u Ciebie kochana świątecznie... Piękne prezenciki i gratuluję wygranej. Pamiętnik jest bardzo uroczy;) Uwielbiam tą piosenkę.... Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powolutku wkraczam w klimat świąteczny:)

      Usuń
  12. Jakie śliczne *_*
    Chciałabym mieć taki pamiętnik ^^
    Obserwuję ;)


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...