piątek, 6 grudnia 2013

Magiczna kuchnia i kocia łapa

No to zaśnieżyło Nam i zawiało, chyba aż za bardzo, ale pogody się nie wybiera. 
Bez czapki, szalika i rękawiczek raczej się nie obędzie. I chyba trzeba się też pogodzić się z zimową, puchową kurtką.
---
Korzystając chwilki przejaśnienia na niebie zrobiłam dziś zdjęcia urodzinowego upominku, który wytworzyłam dla siostrzyczki. 
No z zimą to on się zbytnio nie kojarzy, chyba wręcz przeciwnie...ale co tam
różany i pasiasty jest Ci on








chyba trochę przysłodziłam tymi muffinkowymi zakładkami:)
---
a na koniec pochwalę się jeszcze niespodzianką jaką kolejny raz zgotował mi Atom i Antek 


Teraz mamy już dwie torby z kocią łapką - jedna przynależy do kiciusia i pełni rolę jego bagażu - tak, tak koty też podróżują
a druga jest moją osobistą, bo kociarą jestem...
i jest jeszcze kot świecący, który wyląduje na jakieś koszulce lub bluzie...właśnie obmyślam
Dziękuję jeszcze raz za prezenty, nie wiem czym sobie na nie zasłużyłam...ale bardzo, bardzo dziękuję.

Pozdrawiam Was wszystkich ciepło i dziękuję za odwiedziny.
Agea



10 komentarzy:

  1. Amei conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zawiało, zawiało, ledwo z domu można wyjść :/
    Ten segregator na przepisy jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje notesy. Ten też jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. A w Krakowie ledwo co widać śnieg :) A przepiśnik bardzooooo smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity notesik. nawet jeśli przesłodzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudny i słodki notesik. Za każdym razem kochana, pokazujesz coś wspaniałego i pięknego. Ściskam cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny przepiśnik. Ja dziś byłam na zakupach z kocią łapą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och, kuchnia siostry z takim przepiśnikiem - pamiętnikiem na pewno będzie magiczna :))) U nas jeszcze biało nie ma...ale pewnie szybko się to zmieni.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest mieć taaaaaką zdolną siostrę ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...