poniedziałek, 9 grudnia 2013

Jestem chrzestną...:)

Wczoraj po raz drugi miałam zaszczyt zostać matką chrzestną...
- teraz mam już chłopczyka i dziewczynkę (huraa)-
Pomyślałam, że fajnie by było przygotować pamiątkę od cioteczki i wujaszka, 
w końcu to ważny dzień dla małego i jego Rodziców.
Uroczystość się udała, kuchnia pachniała mnóstwem smakołyków, babcie i dziadek szalały, cały zwierzyniec biegał pod nogami (dwa koty i dwa psy), sesja zdjęciowa zrobiona przez wujka przebiegła bezstresowo dla wszystkich, no a mały pewnie za kilka lat zobaczy uwiecznione na zdjęciach momenty...
oraz swój miniaturkowy garniuterek...:)









I był też pyszny torcik
z misiem



Pozdrawiam Was ciepło
Aga


16 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje :)
    Stworzyłaś cudowną pamiątkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję chrześniaka a pamiątka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kochana.
    Bardzo piękny prezent;):) A i torcik również bardzo ładny;):):)
    Ściskam kochanacieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ja z mężem mamy już czwórkę :) a niedawno Chrzciliśmy naszego Skarba i wiem jakie to fajne emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze piękny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulajce :) ja na razie mam jednego chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent i wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję na pewno słodkiego chrześniaka :) Zdjęcia bedą sie pięknie prezentować w Twoim ślicznym albumie :) Torcik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Śliczny prezent! :) Też zostałam tydzień temu chrzestną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :O)
    Pamiątka super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna pamiątka, trochę wycinanek i trochę szmacianek. :) Torcik wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiając Was z Królestwa Syneloi życzę radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny ten albumik! I gratuluje chrzesniaka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna pamiątka dla Chrześniaka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...