czwartek, 12 grudnia 2013

Gwiazdki, gwiazdeczki...

Krok za krokiem i zbliżamy się się powoli do Świąt. 
Coś tam sobie dekoracyjnie zamyślam. Stawiam na biel i czerwień.
I chyba bardziej w tym momencie upodobałam sobie materiały, może dlatego, że ostatnio sporo robiłam w "papierach"...choć całkiem się od nich nie uwalniam.
Trochę ostatnio udało mi się uszyć...z czego się cieszę, bo byłam na głodzie maszynowym.
A dziś "Świąteczne inspiracje" spisane w świeżo uszytym gwiazdkowym notesie i nowy poduszkowiec w tle






Powinnam się jeszcze pochwalić wygraną w Zgadywance w Zaciszu
Piękności dotarły do mnie już jakiś czas temu, aż wstyd, że wcześniej nic nie napisałam
Maryanko bardzo, ale to bardzo za nie dziękuję..



Pozdrawiam
Agea





14 komentarzy:

  1. Poduszkowiec po prostu mnie zachęca, żeby pośrodku gwiazdki położyć swoją głowę i zasnąć.:)
    A tam, nie ma się co wstydzić, przecież w końcu się pochwaliłaś!;))) Cieszę się, że się spodobało. Mam nadzieje, że zobaczę kiedyś jak wykorzystałaś zgadywankowe zdobycze.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czerwone poszewki i pokrowiec z gwiazdką - bajeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super poszewka no i notes!! :) Ja też lubię i muszę mieć choć trochę czerwieni na święta :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło znów czytać Twoje posty. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj te gwiazdki,gwiazdeczki :) Też uwielbiam.I ja dziś trochę się wzięłam za maszynę bo poszewki czekały na przeróbki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam gwiazdeczki;) Piękny notes;) No i oczywiście śliczne prezenciki. Pewnie będzie to dla Ciebie bardzo kreatywny weekend;) Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle przytulnie, domowo i ciepło zrobiło się u Ciebie za sprawą tego postu i nowych wytworów (nawet kubek ocieplany ;) ) Czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tymi gwiazdkami :)


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda świetnie i czuć tu klimat świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...