piątek, 20 grudnia 2013

a wieczorem...

a wieczorem zamierzam odpoczywać...
chyba jest szansa choć na trochę odpoczynku i złapanie oddechu.
Ostatnie dni były tak wyczerpujące, że jedyne o czym marzyłam to słodki sen.
Pojawiła się jednak nadzieja, że przez najbliższe dni nie będzie mnie budził budzik, że będę wstawała o bardziej ludzkiej porze dnia i że uda mi się też znaleźć czas na to co lubię robić w wolnych chwilach.
---
A dziś w roli głównej wystąpi choinka, nie duża, nie mała ale jak dla mnie taka w sam raz.


w tym roku trochę pobawiłam się bombkami i okryłam je w różniste materiały









a jak mowa o ozdobach, to kiciuś podchwycił niestety temat i uznał, 
że bombki mogą pełnić funkcję piłeczki
- jedna sztuka powitała nas ostatnio w przedpokoju, niestety nie udało się jej uratować -
szyszki też stanowią pewną atrakcję, ale co kolejne wpadnie w kocie łapki okaże się pewnie już niedługo



---
powracając jednak do relaksu
dziś preferuję


na koniec jeszcze świąteczny koci żarcik



Pozdrawiam
Agea 

17 komentarzy:

  1. Piękny klimacik utworzyła choineczka :)) Śliczne ozdoby :) Ja zamierzam ubierać choinkę przez weekend :) Pozdrawiam ciepło i życzę udanego lenistwa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy u mnie zrobi się wreszcie tak świątecznie... mam dokładnie takie same odczucia co do braku czasu ;)
    a tego kota uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..piekna!!!-o takiej wlasnie marze,ale wracam do domu z...ogromna...
    Wspanialy pomysl z tymi ozdobami!!!
    Zdrowych,spokojnych swiat !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatycznie u Ciebie i, jak napisała Mami, nastrojowo. :) Choinka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwa królowa :)
    jest naprawdę piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna choinka i piekne na niej dekoracje :)))
    Kotkowi tez sie podoba ;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna choineczka i wspaniały nastrój :) duzo odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie, nastrojowo! Czuję się świąteczną atmosferę u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna choinka, wspaniałe pomysły na ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny klimat stworzyłaś, bardzo, bardzo nastrojowy!
    Wspaniała choinka!
    serdeczności!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Choineczka śliczna i piękne dekoracje na niej zawieszone;) Bardzo klimatycznie u Ciebie kochana;) ściskam i dużo wypoczynku życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna choinka, dużo odpoczynku życzę!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna choinka - nieprzeładowana i klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jakie śliczne klimatyczne zdjęcia:))))))) Wesołych Świąt dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na owijanie bombki w materiał :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...