sobota, 30 listopada 2013

Zdążyć przed pierwszym śniegiem

Wiem, że już gdzie nie gdzie się pojawił, ale u  mnie jeszcze go nie ma...
póki co nadal mgła i deszcze...
Choć powoli udziela mi się nastrój bardziej świąteczny, to za sprawą tworzonych dekoracji, kartek
i czuję, że zima "ta biała" to pewnie kwestia kilku dni, to w sercu jeszcze ciepełko panuje.
Póki co, jeśli macie ochotę na chwilę zapomnieć o tym co aktualnie za oknem przywołam kilka wakacyjnych ujęć, które umieściłam w albumie dla mojej chrześniaczki.
Mała odwiedziła Nas w lato,
postanowiłam zrobić jej pamiątkowy album z przyjazdu do stolicy.
Będzie kolorowo....








i jeszcze M.A. nie może zabraknąć



----
a na koniec pochwalę się kocią wygraną u Atomka i Antka
wygrałam superową torbę z łapką, podkładkę i piękny zapach..., którym delektuję się na co dzień.
Bardzo, bardzo dziękuję:)



Pozdrawiam
Agea

PS. we wcześniejszym poście pisałam


22 komentarze:

  1. Uwieobiam ogladac Twoje albumy, sa zrobione z taką dbałościa o szczegóły.
    Piękne sa :).
    Zainspirowałam się Twoimi pracami i sama coś tam robię, ale i tak nie dorównam Twoim pięknym albumom ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      ale najważniejsze że robisz sama, sprawia Ci to przyjemność i na pewno wygląda pięknie:)))

      Usuń
  2. no to się zdziwisz bo jeszcze jedna paczuszka do Ciebie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Album bardzo mi się podoba. Podglądając Twoje albumy cały czas myślę o tym, że czas zrobić album z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to do dzieła, w zimne wieczorki bardzo przyjemnie się tworzy:)

      Usuń
  4. Przepiękny album. Przyszła właścicielka będzie na pewno zachwycona.
    Torba świetna. Ja oczekuję na swoją :)
    Agnieszko, kiedy zjawisz się w rodzinnym mieście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet nie za długo, bo dane mi będzie zostać ciocią chrzestną:)

      Usuń
  5. Śliczny album, taki kolorowy, dziewczęcy.
    pozdrawiam
    Przy okazji zapraszam na Noworoczne Candy w ArtFarmie:)
    http://malafarmaaniki.blogspot.com/2013/11/candy-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny album! :)
    U mnie śnieg był... ale tylko chwilę, bo już stopniał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znowu coś białego zapowiadają:)

      Usuń
  7. Piękny album, mała będzie zachwycona! :) Prezenty śliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się spodoba:)

      Usuń
  8. Wspaniały prezent. Fajnie mieć taką ciocię;) Gratuluję kochana wygranej;) Ściskam i ślę całusy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...