niedziela, listopada 24, 2013

Powracam...

Jakby nie patrzeć, to ostatni post napisałam 4 października...
wiem, wiem, było to dość dawno, tak dawno, że aż wstyd, 
mam nadzieję, że mi wybaczycie, bo pierwszy raz mi się tak zdarzyło:)
Oczywiście mogłabym tu napisać swojego "usprawiedliwienie", rozpisać się na kilkanaście punktów i pewnie byście napisali kilka słów prawdy co tym myślicie, w każdym razie co tydzień czułam, że powinnam, że jestem Wam to winna, bo zaglądacie i piszecie do mnie...
a swoją drogą to bardzo miłe, że pamiętacie o mnie nawet gdy na "chwilę" znikam.
Wiele się działo i dzieje, na co dzień dominuje praca, to ona zabiera sporą część mojego wolnego czasu, na szczęście chyba na chwilkę uda mi się złapać oddech i może do ferii świątecznych jednak dotrwam.
Niestety pogoda Nas nie rozpieszcza, te mły, deszcze, lekkie przymrozki ogólnie nieciekawie...
może macie może jakieś sposoby jak przetrwać ten czas?
---
Ogarnęłam się na chwilę i stworzyłam coś, co przypomniało mi mój wakacyjny wyjazd...i dzięki temu trochę się pouśmiechałam i  powspominałam.












---
Pochwalę się też wygraną u Ewy (Lawendowej Panny) 
Oczywiście nie obyło się bez pocztowych przygód, w każdym razie przesyłeczka do mnie dotarła i mogę cieszyć się biały sercowym wieszaczkiem, zapachem świeczki i uroczą karteczką z dedykacją
Ewuś dziękuję Ci za piękny upominek




To nie jedyny upominek jaki dostałam w ostatnim czasie, 
w każdym poście będę się troszkę chwalić:)))
Mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać i wybaczycie mi tą długą nieobecność a Ja postaram się Wam to jakoś wynagrodzić.

Pozdrawiam
Agea

38 komentarzy:

  1. Fajnie, że znalazłaś chwilę Aga!
    I wielka ulga, że tym razem doszło, ufffff, może tamten jeszcze kiedyś odnajdzie się w przestrzeni:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doszło, doszło, ciekawe gdzież się tamtem podziewa...może kiedyś się odnajdzie...

      Usuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że już jesteś.
    Wynagradzaj teraz ile wlezie. Zwłaszcza takimi pięknymi albumami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już następne w kolejeczce czekają...oby zdążyć przed pierwszym śniegiem

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej :) fajne wspominki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że już jesteś :O)
    Album prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy album! Uwielbiam kiedy każda kartka jest inna,elementy wystają,a wszystko jest takie nieoczywiste:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny album, aż mnie kusi żeby samej spróbowac zrobić coś podobnego ;).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, ze już wróciłaś;) Album piękny, ale prezenciki również. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie jesteś. Ale rozumiem Cię, że trudno jest Ci znaleźć czas na cokolwiek.
    Album wyszedł rewelacyjnie. Jak zawsze przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadal potrzebuję dużej ilości czasu, ale skąd go wziąć...:)

      Usuń
  10. Cieszę się z Twojego powrotu :)
    Album piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wracasz :))) Super albumik i śliczne prezenty :) Życzę złapania oddechu :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo, dawno tu nie byłam. I od razu po przeczytaniu posta pomyślałam, że u Ciebie jest tak cicho, spokojnie i wiatr delikatny wieje od morza - lubię tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, szkoda tylko, że do morza tak daleko....

      Usuń
  13. Długo czekałam na Twój kolejny post... Uwielbiam patrzeć na twoje prace :) Świetny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że uda mi się częściej pisać:)

      Usuń
  14. o i znowu prezenta dostałaś :-)))
    a albumy, wszystkie jakie widziałam nadrabiając zaległości w Twojej lekturze, piękne, ba nawet bardzo, bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz naprawdę niezwykłe albumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger