piątek, października 04, 2013

Morza szum, ptaków śpiew...wyniki nadmorskiego Candy

Mam nadzieję, że wybaczycie mi, tak długą nieobecność.
Nie była ona zamierzona, bo niestety choroby się nie wybiera...a że sezon jest jaki jest,
to dopada czasem i tych najbardziej wytrwalych.
Choroba odebrała mi nawet głos...a przy okazji i inne przyjemności dnia codziennego
a jeszcze nie tak dawno było tak ciepło i słonecznie (dobrze, że chociaż powspominać można)


---
dziś czuję się już lepiej, więc uczynię to co powinnam i chciałam o wiele wcześniej
---
Dziękuję Wam za udział w zabawie
i za wszystkie propozycje filmów, książek, seriali, piosenek, wierszy i sonetów z motywem morskim a nawet i oceanicznym, jeśli macie ochotę całą listę filmów udostępniłam na moim blogu Projekt szczęście
(może to będzie jakiś sposób na jesienno-zimowe poranki, popołudnia i wieczory)
---
nie przedłużając zbytnio
---
zestaw


powędruje do
MARTY
z Pastelowego Świata

Gratuluję!!!
----
Chciałam Was jeszcze zaprosić do nowego portalu Zrobiszsam.pl
w którym znajdziecie w mnóstwo inspiracji


I tak rozpoczęła się moja współpraca z Muratorem,
na łamach strony będę udostępniała swoje tutoriale,
a dziś możecie już podejrzeć:
Ozdobną okiennicę w roli tablicy
oraz
Folklorystyczny notatnik

Pozdrawiam
Agea

32 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy z Muratorem:) Dziękują za miłą zabawę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy , będzie owocna !
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Szczęściarze i Tobie gratuluję współpracy :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a Tobie dużo zdrówka i słoneczka jesiennego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam Twoje wpisy na zrobiszsam.pl - Gratulacje :) Miłej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za zabawę i gratulacje dla Marty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla zwyciężczyni :) a ja dziękuję za fajną zabawę ;)
    pozdrawiam i życzę dużo zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś dziękuje za zabawę :)) Jednak czasami marzenia sie spełniają bo Twój zestaw straaaasznie mi się podobał ! Gratuluje współpracy :) Dzięki dziewczyny, pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się zdrowo, bo łyso bez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia i gratuluje współpracy.

    Zapraszam na candy: http://www.szafa-artystyczna.pl/candy-w-szafie-artystycznej/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne candy i nagroda. Gratuluję dla wygranej. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!! Taka piękna nagroda!!! Uśmiechy przesyłam i dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mnie mineło:/Gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej, a Tobie zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Marcie gratuluję, Tobie życzę zdrowia ... a ja już zapisuję się na następne candy :-))))))
    Do miłego !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje i dziękuję za zabawę :)
    życzę zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna wygrana dla Marty.... Zazdroszczę hihih A tobie kochana zdróweńka życzę. Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Ciebie i Marty!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę. Gratulacje dla zwyciężczyni i dla Ciebie. no i zdrówka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz i witam w zespole muratora:)pa

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zwycięzcy, a Tobie ciekawej współpracy - już biegnę pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Ageo. Zaglądam tu i zaglądam. A tu cisza. Odezwij się i wrzuć jakieś fotki, bo nudno bez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aldi za pamięć. Zrzucono na mnie tyle obowiązków i w dodatku cały czas choruję ale bardzo postaram się aby w weekend się coś pojawiło:)

      Usuń
  26. Zapraszam do siebie na Niebieskie Candy :) http://miabstraccion.blogspot.com/2013/10/niebieskie-candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger