poniedziałek, września 09, 2013

W roli głównej...wianek

Czas na małe zmiany...
ostatnio dominowały u mnie pastele i chyba nadszedł czas na małe zmiany
coś na pełnię lata, a w zasadzie jego końcówkę
pomyślałam o wianku, który ostatnimi czasy był przysiadką dla ptaszków
a dziś został odziany w kwiaty z urodzinowego bukietu, którym chwaliłam się Wam tydzień temu... 






a pozostała część bukieciku ma się dobrze...i cieszy oko...w wazonie


nadal bawię się drutami i tak jak obiecałam próbuję zrobić szalik
wzór chyba archaiczny, ale póki co tylko taki ogarniam, 
więc efekt końcowy może być niekoniecznie taki o jakim marzyłam, 
ale sprawia mi to tyle radości, że zasiadam i robię go dalej...
może to ten kolor tak działa


i rozpoczęłam jeszcze coś malutkiego, tym razem już w delikatniejszych barwach
...będzie miętowo...


Pozdrawiam
Agea

PS. dziękuję, że do mnie zaglądacie:)))
a może też macie ochotę na wyzwanie wiankowe u Addicted to crafts



42 komentarze:

  1. Uwielbiam wianki, a Twój jest wyjątkowo klimatyczny, bardzo letni. Ciekawa jestem dalszych efektów dziergania na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten wianek!!! Koniecznie zgłoś go u nas na blogu do Wiankowego Wyzwania.Prosimy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak ładnie, kawałek prawdziwej łąki w domciu - bosko!!!
    I mimozy i słonecznik...i w tej bieli mu tak dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek, letni klimat jak najdłużej trzeba zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wianuszek i kolory u Ciebie zachwycające!!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor szalika :) od samego patrzenia na ten kolor robi się ciepło, a co dopiero od noszenia :)
    Niedawno kupiłam na targu rękodzieła dwa wieńce wiklinowe za 5 zł ! i zastanawiam się jak je wykorzystać. Może powstanie kiedyś o tym jakiś post... Tymczasem chyba wykorzystam Twój pomysł...

    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. ale u Ciebie słonecznie, normalnie pełnia lata :)
    śliczny ten wianek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny i bardzo uroczy wianuszek... Tak kolorowo...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ten Twój wianek, letni i radosny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ żółty kolor! Czuję przypływ energii!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny wianek, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój wianuszek wygląda przepięknie. Jeszcze tyle lata w sobie ma.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wianuszek :) Na pewno będzie ożywiał nastrój w ponure jesienne dni ;)
    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie-rewelacja!! I jaki energetyczny kolor szaliczka:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu jak zobaczyłam Twój piękny wianek, pomyślałam o wyzwaniu u dziewczyn :)
    P.S. Szalik ma świetny kolor na nadchodzące szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten wianuszek:) Szaliczek w bardzo energetycznym kolorze, w sam raz na szare jesienne dni:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianek jest śliczny! Bukiecik ze słonecznikiem też jest piękny! Szalik w tak ciepłym kolorze na pewno rozweseli jesienne dni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianek wygląda bardzo fajnie. A szalik to doskonały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianek jest po prostu bajeczny, chyba Ci go zakoszę.
    Szal zapowiada się na całkiem dobrze widoczny i taki słoneczny,
    czy to będzie zaklinacz lata?
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczny ten twój wianuszek:))) kocham żywe kwiaty, a te prezentują się znakomicie:)))
    no i zaciekawiłaś mnie tymi robótkami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super wianek wyszedł :) powodzenia w dziarganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wianek jest po prostu przepiękny.
    A za druty i ja zamierzam się wkrótce wziąć... ciekawe co to będzie ;) Tobie idzie znakomicie, a wzór szalika... w prostocie jest piękno ukryte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wianek, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny, masz bardzo zdolne rączki

    OdpowiedzUsuń
  25. ja póki co to umiem tylko prawe i lewe oczka iwec bajka heheh ... wianeczek cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojejciu, niesamowicie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wianki, sama robię ich mnóstwo:)na rózne okazje:) A Twój baaardzo mi się podoba;)uściski

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny, dziękuję Wam za wszystkie komentarze, jesteście kochane:)
    To mój pierwszy kwiecisty wianek i pewnie dużo jeszcze się muszę nauczyć, ale jakoś tak z nim radośniej:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi sie podoba Twoj wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wianek, taki urokliwy i przypomina letnie spacery wśród kwiatów i zieleni...oj jak ja będę z atym tęsknić w te nadchodzące szare miesiące...;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger