niedziela, września 08, 2013

Radości i chwile wytchnienia...Zainspiruj się

O czym może marzyć nauczyciel w weekend...
o chwili wytchnienia
odwiedziłam w piątek moją pocztę i odebrałam swoją niespodziankę, którą przesłała mi Aldi 
z bloga Powoluśku, nie zdążyłam dojść do domku a koperta została już rozpieczętowana...ach te emocje...
i już wiedziałam jak będzie wyglądała moja sobotnia chwila relaksu...
(bo w piątek marzył mi się już tylko wieczorny sen)
---
sobota
kiedy słońce zaczęło zachodzić a powietrze zrobiło się nie tak ciepłe jak by się chciało, żeby było
postanowiłam, że zrobię sobie ciepłe kakao i oddam się słodkiemu lenistwu



Aldi podarowała mi włoskie wydanie "Country Chic"


i choć włoskiego nie znam, to przez chwilę nawet próbowałam zatracić się w czytaniu...
to jak poezja...
jednak zdjęcia okazały się na tyle cudne, że zapomniałam o tym na chwilę i oddałam się obrazom,





teraz już wiem, co będę czynić w jesienno-zimowe wieczory
tyle inspiracji do uszycia
---
ale to nie koniec, Aldi przesłała mi jeszcze anielskie mydełko 


dwa unikatowe serducha z gliny w czekoladowym kolorze (mniam...), które sama poczyniła



i do tego smakowitą muffinkową karteczkę z życzeniami


Aldi, jesteś kochana, tyle wspaniałości mi podarowałaś i tyle radości sprawiłaś...
jestem szczęśliwa, że odkryłam twojego bloga i wszystkich Was zapraszam w odwiedziny do naszej blogowej koleżanki
---
A Ja mam dla Was jeszcze garstkę inspiracji



i "Songbirds" z napisami włoskimi


Pozdrawiam
Agea

PS. miłego popołudnia Wam życzę:)

19 komentarzy:

  1. Piękne prezenty. Ja też niedługo pochwalę się swoimi, które dostałam od Joasi z http://mylittlewhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile radości sprawia dostawanie i obdarowywanie:)

      Usuń
  2. Aż sama mam ochotę na taką chwilę relaksu :) Choć wczrajszy dzien upłynął mi równie leniwie, patrzac na Twoje zdjęcia, chciałaby aby był taki ;)

    Miłej równie leniwej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajniutko, że i tobie się udało:)

      Usuń
  3. Brakowało mi Twoich postów :) Przede wszystkim urzekło mnie serduszko - jest cudne. Inspiracje jak zawsze... inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za garść inspiracji, a w szczególności za magazyn Just Handmade ;) Spokojnej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy <3
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka! Poza tym masz kubek z genialnym napisem :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty to fajna sprawa i tyle
    radości ;) Ja też uwielbiam
    kakao zwłaszcza w zimne wieczory !!!
    pozDrawiaM ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobrze że już jesteś :) fajowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie chwile z czyś dobrym i ciekawym... A prezenciki przecudne...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa ale świetny kubek! :) cudnie masz... i taki jakiś spokój aż bije od tych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile tu spokoju, relaksu i wyciszenia -hmmm....lubie takie chwilę....dni, bardzo, bardzo:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja równie dzis piłam kakao, tak jakoś dzis jesiennie i ponuro się zrobiło... A pomyśleć, że jeszcze wczoraj można było wygrzewać sie na słoneczku. Piękne fotografie... Też lubię takie chwile z czymś ciekawym i czymś dobry.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jaki przyjemny post. Wspaniałe prezenty i tyle inspiracji :)Uwielbiam Twoje blogi...WSZYSTKIE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger