niedziela, 22 września 2013

Przed końcem lata

Wróciłam, żyję...trochę padało, trochę było zimnawo...ale miejsce bardzo sympatyczne...
dużo zieleni, drzew, wokół jezioro, smaczne jedzonko i gdyby tylko słońce częściej świeciło...to już całkiem byłoby pięknie
Ogólnie powrót zielono-szkolny zakończony szczęśliwie. 
Nawet Biskupin przetrwał nasz nalot...
---
A dziś pokażę Wam mały albumik, który zrobiłam dla swoich Rodziców.
Chciałam uwiecznić ich wakacyjny wyjazd do Polanicy Zdrój.
i zdążyłam go zrobić nawet tuż przed końcem lata.















A na koniec kilka pamiątkowych zdjęć z wycieczki, niestety pierwszy raz nie zabrałam ze sobą aparatu, więc mam tylko to co zdołał zapamiętać mój telefon







Pozdrawiam
Agea

PS. jeszcze tylko kilka dni i ogłoszę wyniki mojej nadmorskiej zabawy...

32 komentarze:

  1. Albumik przepiękny. Rodzice na pewno są zachwyceni. A wyjazd na pewno się udał. Dzieciaki zadowolone? Zapewne wielką frajdą był przejazd kolejką wąskotorową. To zawsze wyzwala w dzieciakach dużo pozytywnych emocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, ze dzieciaki zadowolone, a kolejką trochę trzęsło...ale było ok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia obłedne i ten aparacik świetny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny album, jestem nim oczarowana :) a te szczegóły cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten album jest przepiękny! chciałoby się mieć taki:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się album, fajny pomysł no i wykonanie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten albumik Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki album to dopiero pamiątka z wakacji! Podziwiam każdy detal :)
    Może słonko jeszcze nie odpuści i poświeci nam czasem :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, oby świeciło, ostatni październik był piękny:)

      Usuń
  9. Wspaniała pamiątka. Bardzo ładnie to kochana zrobiłaś... Widać, że wycieczka była bardzo udana. Pięknie tam... Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten albumik, zachwyca mnie ta technika, te zdjęcia są przyszyte?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, przed przyklejeniem były obszywane:)

      Usuń
  11. Wspaniały prezent i pamiatka dla rodzicow . I kształt oryginalny .

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny albumik :) Ten mały globusik jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne albumik, widze, ze bylas na wycieczce w moich katach :) fajnie zobaczysz u kogos na blogu swoje rodzinna okolice :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa co za piękność ten albumik! Pozazdrościć rodzicom takiej córki! :D
    Obserwuję koniecznie :) http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na album. Bez wątpienia niepowtarzalny i wyjątkowy:)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny album,na prawde kapitalny pomysł .Ja też od dawna szukam motywacji na taki albumik ,tylko cholercia zawsze czasu mało.Widzę wycieczka mimo braku aparatu dopisała.Piękne miejsce.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki album to prawdziwa pamiątka:) Może się kiedyś skuszę na scrapki bo jak tak patrzę na wasze dzieła to mnie ściska tu i ówdzie:) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekny ten album na zdjecia z wakacji. Bedzie swietna pamiatka na wieeeele lat. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zainspirowalas mnie!! moj album in porgress:) dziekuje;) p.s. zapraszam do CANDY do siebie:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...