niedziela, 1 września 2013

2013/2014

No to od jutra zaczynamy, no a na pewno mnie to czeka...
Czyli Rozpoczynamy Nowy Rok Szkolny...
z tej pięknej, doniosłej okazji poczyniałam dla siebie zestaw umilający życie szkolne
tzw. niezbędnik nauczyciela, czyli teczka na moje rozkłady i dokumenty, kalendarz i piórnik.
Zakochałam się w tildowym oval rose...a teraz jeszcze będę go miała na każdym kroku...







nie może zabraknąć i czegoś do pisania...wszak nauczyciel dużo pisze...
w wakacje moi kochani Rodzice podarowali mi długopis nauczycielski...
hmmm...teraz jestem naznaczona...
---
troszkę sentymentu
robiąc wakacyjne porządki odnalazłam swoje szkolne kalendarze,
Przed Wami moje wszystkie staruszki - 7 lat - uzbierało się ich troszkę - i nie wiem czemu ale jakoś szkoda mi ich było wyrzuć, 
w końcu tyle tam cennych informacji...prawie jak pamiętniki...
na niektórych z nich widać upływający czas i chyba też trudne szkolne życie...
no i widać też od kiedy zaczęłam scrapować i szyć...



a to wczorajsza niespodzianka, którą wręczył mi kurier...piękny letnio-jesienny bukiet
Rodzice i siostra z Rodzinką są niesamowici:) - buziaki Wam ślę...
a jeszcze rok temu miałam 30 lat....


Tak już całkiem na koniec pochwalę się jeszcze nagrodą jaką wygrałam u Agnieszki


istne scrapowe szaleństwo...mam nadzieję, że dzieciaki mnie nie wykończą za bardzo i weekendy będę sprzyjały tworzeniu...
Agnieszko, dziękuję za piękną nagrodę:) 

Pozdrawiam
Agea

PS. zapraszam Was na moje nadmorskie candy,
lista filmów, książek, piosenek i wierszy dzięki Wam ciągle rośnie

32 komentarze:

  1. :D ja 30 będę miała za rok :D a te kalendarze wspaniała pamiątka i pewnie nie jedna złotą myśl tam zapisałaś :D
    Rodzinka tez cudowna z takim bukietem musisz czuć się przez to bardzo doceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik. Na pewno umili Ci chwile w szkole. Podziwiam Cię. Ja nie dałam rady być nauczycielem. Nie ta bajka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no rzeczywiście czasem to nie przypomina bajki...
      można powiedzieć, że dużo się dzieje i szybko się dzieje...

      Usuń
  3. Świetny zestaw szkolny. Z pewnością będzie Ci umilał każdy dzień w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Być nauczycielem z powołania to jest wielki wyczyn jak to mówi młodzież
    Powodzenia w nowym szkolnym roku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani profesor ;)z okazji urodzin wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń.
    Piękny niezbędnik nauczyciela, tkanina cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, mój tata też tak na mnie mówi...
      dziękuję za życzenia...
      Tkanina jest delikatna a kolory mam nadzieję, że będą działały na mnie relaksująco...

      Usuń
  6. ojoj śliczności tez by mi się takie przydały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy komplecik wyczarowałaś,taki romantyczny,kobiecy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam ten tildowy wzór:-) Piekny zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw ! przygotowałaś się na szóstkę do nowego roku szkolnego;))) Ja niestety taka zapobiegliwa nie jestem ale co się odwlecze... Też mi się zachciało takiej ślicznej oprawy na kalendarz nauczycielski i przybory do pisania.
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten różany komplecik! :) zazdroszczę, że pracujesz w zawodzie
    pozdrawiam i życzę sukcesów pedagogicznych w nowym roku szkolnym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego!!
    A nauczycielski komplecik jest fantastyczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudo! Piękny jest kochana, od razu będzie przyjemniej chodzić do pracy :).
    Nadmorskie, hmm, czyżby mnie tam nie było? Lecę sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku przepiękny zestaw zrobiłaś! ta tkanina jest niesamowita... taka subtelna, delikatna i kobieca:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy prawie urodziny w tym samym dniu, bo ja za chwil parę.
    Wszystkiego najlepszego, niech dobrze się dzieje, a życie cieszy i zaskakuje pozytywnie!
    Niezbednik nauczyciela taki pogodny i taki w tym uroczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna tkanina:) U mnie zapewne nie za długo utrzymałaby swój naturalnie pastelowy kolor. Wszystkiego najlepszego na nowy rok szkolny!

    OdpowiedzUsuń
  16. z takimi gadżetami miło zacząć pracę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszło :-) Powodzenia w nowym roku szkolnym :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. w takim razie życzę spokojnego roku szkolnego :)

    zestaw poczyniłaś przepiękny, jeśli Twoi uczniowie będą tak grzeczni jak zestaw jest uroczy to wróżę Ci dużo świętego spokoju!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prace!:)Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (jesteśmy rówieśniczkami ;)) i spokojnego roku szkolnego. Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne. A bukiecik to bardzo śliczna niespodzianka;-) Gratuluję wygranej;-)
    Przyjemności w nowym roku szkolnym

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego:)i dobrego roku szkolnego:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeiekna kolekcja, gratuluje również wygranej:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że z takim "zestawem nauczyciela", praca będzie tylko przyjemnością - czego życzę Tobie i Twoim uczniom ;)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny ten komplecik :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zestaw, taki delikatny, kobiecy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mi się podoba ten komplecik z takim milej rok zacząć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...