piątek, sierpnia 16, 2013

Wyniki Candy!!!

Jakiś czas temu ogłosiłam zabawę z okazji z III urodzin blogowania, bardzo się cieszę, że znalazło się aż tylu chętnych chcących przygarnąć notes, który wykonałam.
Łącznie w zabawie wzięło udział 79 blogowiczów (+ 1 po północna) i 3 facebookowiczów...
Bardzo się cieszę, zwłaszcza, że dołączyły się też nowe osoby, których wcześniej nie miałam okazji poznać...
----
Tam, tam, da ram, tam, tam, da ram....
nie będę trzymać Was dłużej w niepewności
----
i dziękuję Wam wszystkim, że jesteście i że do mnie zaglądacie
----
A zwycięzcą nagrody głównej 



-----

a nagroda pocieszenia 



Dziewczyny czekam na wasze e-maile pod adresem agea.happiness@gmail.com

* w przypadku nie zgłoszenia się zwycięzców po tygodniu wyłonię nową osobę 
(choć mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby)

Gratuluję i dziękuję za zabawę
zapowiadam kolejne Candy tym razem w klimacie nadmorskim
szczegóły w ciągu najbliższego tygodnia:)))

Pozdrawiam
Agea

29 komentarzy:

  1. ajajaj, szkoda, że nie ja:( gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, jejku. Jak się cieszę. Dziękuję Agnieszko serdecznie za świetną zabawę. Ależ jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie udało się:/ale gratuluję szczęściarą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Dziewczyny :-))
    a ja już czekam na morską przygodę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że żadna z tych piękności nie trafiła dla mnie. A Wam dziewczyny gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam wziać udział i przegapiłam w końcu :(
    gratulacje....

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, szczęściary świetne prezenty dostaną .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech szkoda, szkoda... Bo już oczyma wyobraźni widziałam jak zdobi moją kuchenkę (za jakiś czas odpicowaną) z tajnymi, pysznymi przepisami w środku :)
    Gratuluję dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech..gratuluje i dziekuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten notatnik. Szkoda, że się spóźniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział, gratulacje dla wygranych:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Szczęśliwcom :)
    A na Twoje nadmorskie candy już czekam przebierając nogami. Co tez to może być? Może pasiaste szyjątko? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger