poniedziałek, sierpnia 12, 2013

Sen o morzu

Wyśniłam sobie pościel...
jak wiecie przepadam za morzem i całym tym klimatem,
wyszukałam białe i pasiaste prześcieradło oraz długaśny pościelowy zamek
 i dokonałam kolejnego recyklingu...
Trochę pocięłam, pozszywałam, powszywałam, wyprasowałam 
i najważniejsze, że zdążyłam przed końcem lata...hehe






---
i mam coś jeszcze, coś dla Nas, coś relaksującego, jeśli macie ochotę zapraszam na mały relaks.
Będąc na wakacjach wpadła mi w ręce pozycja "Domowe SPA"


dużo pomysłów, które powoli i rozważnie będę wypróbowywać
Dziś coś na dłonie


- Przepis jest bardzo prosty- 

1 łyżka płatków owsianych
1 łyżka soli
1 szklanka mleka


Wszystkie składniki mieszamy i zapominamy o wszystkich pracach domowych na 15 minut:)
Kąpiel jest naprawdę kojąca...

I mam coś jeszcze, kilka nowych inspiracji



 - nowe życie ołówka - od Kokonu i nie tylko ołówkowe DIY
- a może by tak wyprodukować słodko-kwaśny sos z cukini - Impresja smaku
- niebanalne kolorowanki od Tiutiu 
- piękna, w kropki i okrągła i można ją uszyć - od Lolajoo
- czar lawendy miodem zaklęty - od Madelinki

Pozdrawiam
Agea




33 komentarze:

  1. Wspaniała pościel, podziwiam! :) Propozycja kąpieli jest kusząca, zwłaszcza, że składniki jej stanowią produkty, które ma się zazwyczaj w domu. A dla mnie jeszcze lepiej bo mam mleko kozie, dziękuję za przepis, spróbuję dziś wieczorem, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a kąpiel na prawdę warto wypróbować i to jeszcze z kozim mlekiem- to już mały luksus:)

      Usuń
  2. Taka piękna pościel, wygrzana na słońcu i pachnąca wiatrem - aż nie można doczekać się nocy!
    Aldi z Powoluśku

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszła ta pościel. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pościel super !!! Do mnie też pasowałaby hi hi hi , przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pościel cudna, też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne tkaniny! wspaniale to wymyśliłaś:))) i ta książka o spa bardzo mi się podoba... to musi być świetna pozycja:)
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, skusiłam się na książkę, bo przepisy zawierały składniki, które goszczą u mnie w domku, więc jest szansa, że będę z niej korzystała...i udaje się:)

      Usuń
  7. Miło mi bardzo, że u mnie zagościłaś. Ja u Ciebie zostanę na pewno na dłużej, bo jestem zauroczona tym co robisz!
    Pozdrawiam cieplutko, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że i mnie odwiedziłaś i ze się spodobało:)

      Usuń
  8. Fajniutka ta pościel. U mnie wymieszanie z poplątaniem w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pościel śliczna i jak najbardziej morska. Zdolna to Ty jesteś-trzeba przyznać... no i pomysłowa oczywiście.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twojego bloga odkryłam dopiero dzisiaj, ale wszystko nadrobię, bo robisz piękne zdjęcia, fajne grafiki i zdolna z Ciebie kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, ze mam nowego obserwatora:)

      Usuń
  11. Ahoj :-)))) morskie klimaty :-))) uuuuuuuuwielbaim :-))))
    a możesz zdradzić jak przyszyłaś gwiazdkę ? pyta się nowicjusz :-) podpytuję się, bo mam w planach poznać się z sztuką szycia :-)))
    poooooozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, całkiem zwyczajnie, szablon chyba z autoksztaltów Worda a później na materiał i zwykłe przyszycie ściegiem prostym

      Usuń
  12. Ale cudowności stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spa dla dłoni to ja poproszę:)Pościel cudna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pościel bardzo mi się podoba. Również jestem zdania, że jak czegoś nie ma to trzeba zrobić samemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, bo dlaczego by nie:)

      Usuń
  15. Piękny miałaś sen:) Ja też ostatnio śnię w morskich klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to chyba jeszcze nie koniec snu...

      Usuń
  16. Świetna pościel,też lubię takie klimaty...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger