niedziela, sierpnia 11, 2013

Różności

Troszkę różniasto dziś będzie, można by powiedzieć, że mały mix.
- bo i coś zabielonego, szyciowego, scrapowego -
Zapraszam więc
----
W ramach dekoracji domowych, zabieliłam jakiś czas temu skrzynkę, dotychczas pełniła swoją rolę bardziej ogrodniczą czyli doniczkową, kwitły w niej jesienne wrzosy, które dostałam od Rodziców.
Służyła dzielnie a teraz zamieszkała w domu pełniąc funkcję bardziej organizacyjno-porządkową 
- czyli jest moim miejscem na wszelakie notesy -
ot taka skromna skrzyneczka a cieszy



a teraz coś szyciowego
jakiś czas temu wspominałam Wam o tym, że zostanę cioteczką i z tej okazji uszyłam dla siostrzyczki kosze i girlandę, a ponieważ zostało jeszcze troszkę materiału postanowiłam dorobić małe dekoracje w postaci serduszek oraz kosmetyczki...



Z serduchami nie było żadnych problemow, natomiast kosmetyczkę postanowiłam uszyć 
wg. chińskiego tutorialu...hehe
oglądałam zdjęcia i wszystko wydało się jasne, aż do momentu zszycia boków,
nagle kosmetyczka z poziomej zaczęła robić się pozioma a ja musiałam przycinać materiał aby cokolwiek do siebie pasowało
dziewczyny, ratowałam jak się da i nie poddawałam się
w końcu z dosyć dużej zrobiła się malutka i jeszcze pionowa


- w tym momencie pożałowałam, że nie znam chińskiego - 

Będąc jeszcze w temacie siostrzanym - zrobiłam też karteczkę z okazji jej I Rocznicy Ślubu -



(z dedykacją aby Amorek celował w to samo serducho co wcześniej )
---
A na koniec przypominam o mojej zabawie urodzinowej, zostały jeszcze 4 dni


rozdaję notesik
oraz dorzucam jeszcze serducha i ptaszki


Wyniki zabawy ogłoszę 16 sierpnia:)

Pozdrawiam
Agea

PS. dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem

20 komentarzy:

  1. Twoje serduszka są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności zrobiłaś a co do chińskiego, to ciężka sprawa- mimo to, nieźle sobie dałaś radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że się napracowałaś ostatnimy czasy. uwielbiam takie różnorodne posty :) skrzyneczka na przydasie cudna, wrzosy z pewnością piękne się w niej prezentowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę działam, bo nie wiadomo co to będzie jak powrócę do pracy...czy będzie czas...

      Usuń
  4. Wow,miałaś bardzo twórcze dni a efekty są fantastyczne!!!No i od razu zapisałam się na Rozdawajkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkiego po trochu, ale to dobrze bo się nie nudzi...

      Usuń
  5. Skrzyneczka może i skromnie biała ale już zawartość cudna, pewnie tam pomysłów i jeszcze więcej cudowności co niemiara.
    Kropeczki super, ozdoby takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie malutkie skarby:)))
      a notatników mi przybywa i szkoda by mi było się pożegnać:)

      Usuń
  6. Serducha są boskie!
    PS: moje paznokcie też mają groszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzia:)
      cieszę się, że się udało:)

      Usuń
  7. Skrzyneczka i z kwiatami i z Twoimi ślicznymi notesami cieszy oko :) A komplecik dla dzidziusia jest przesłodki - zazdroszczę takiej siostry Twojej siostrze ;)))Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się takie serduszka podłużne w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna skrzyneczka:) i uszytki też śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękności szyjesz... a te groszki i krateczka urocze!!!
    Twoja siostra na pewno jest prze szczęśliwa, dostając takie wspaniałości od Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Grunt to dobra organizacja :) Uszyłaś śliczne prezenty dla siostry. Podziwiam i gratuluje talentu!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tworzysz przepiękne rzeczy. Jestes bardzo zdolna. Fajnie mieć siostry, wiem coś o tym...
    Pozdrawiam
    Uściski
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym szyć tak jak ty :) świetnie tu ;) czekam na kolejny post :* obserwuję <3
    Blog modowy What is in the hat? Zapraszam ;) KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger