piątek, 23 sierpnia 2013

Pudełka w sweterkach i nie tylko...

Wielkie odliczanie do Rozpoczęcia Roku trwa, to już tylko kilka dni wolności. 
Więc piszę, piszę...wymyślam plany...
Moją klasę czeka przygoda szóstoklasisty i to pod bacznym okiem wychowawcy, bo nasza salę i moją pracownię będą dzieliły tylko 3 metry...ciekawe co oni na to...mi ten pomysł bardzo się spodobał:)
----
A póki co zrobiłam jeszcze pudełka w sweterkach, to też był projekt długoterminowy, bo chciałam mieć takie swoje i chomikowałam pudełka po butach.
Teraz cieszą oko już w ilościach pięciu, dziś pokażę Wam te dwa ostatnie...dominują biele i szarości...






cosik jeszcze, 
jakiś czas temu dostałam nagrody od Asi z made by judi i postanowiłam, że też coś poczynię i podeślę...doleciało, podobało się więc mogę pokazać...
zeszyty w koszulkach i poszewka na jaśka:)



a na koniec,
w zeszłym tygodniu ogłosiłam wyniki candy, a ponieważ nie zgłoszono się po nagrodę pocieszenia, 


nagroda poleci do 
(jeśli oczywiście będzie chciała)

Pozdrawiam
Agea

PS. już dziś, za chwilkę zapraszam Was na nadmorskie Candy

21 komentarzy:

  1. piękne te pudełka w sweterkach :)
    zwłaszcza w warkocze, ehhh.... też mi się takie marzą :)
    pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudła! Zwłaszcza biały w warkocze!!! Sama je dziergałaś, czy korzystasz ze starych swetrów? Nie ma problemu z ich zamykaniem/otwieraniem? Czy dorabiałas nowe wieczka do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jeszcze nie umiem dziergać, więc nastąpił mały recykling:)
      wykorzystałam wieczka od starych pudełek, starałam się jak najmniej podwijać i zamykają się

      Usuń
  3. Urocze są te pudełka w sweterkach! Pomysł, wykonanie - jestem pod wrazeniem. Za tym białym przepadłam, kolor, wzorek cudowne!
    Wspaniałych ostatnich dni wakacjowania dla Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieplutkie i piękne pudełka.
    Szóstoklasiści po okiem swojej Pani na pewno będą grzeczni jak aniołki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe pudła:) Podoba mi się nawinięcie koronki na patyczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mam fazę patyczkową, co znajdę na spacerze i się spodoba, zabieram do domu:)

      Usuń
  6. Ja tez mam składzik pudełek po butach i zamierzam je jakoś ozdobić :) A twoje sweterkowe pudła są super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mi już niewiele zostało:)
      hmm, może czas na nowe buty...

      Usuń
  7. Padłam- pudełka w sweterkach są niesamowite : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne pudełka, bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te sweterki dla pudełek są odjazdowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Post stary, ale pudełka po prostu genialne. Na myśl przywodzą zimę, ale kto powiedział, że muszą być w szarościach i bieli !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście troszkę zimowe,...i nie ma już śladu po koronkach i lamówkach...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...