czwartek, sierpnia 08, 2013

Pastele...w innej odsłonie

Oj przygrzewa dziś słońce, a ja cieszę się jeszcze z tych kilku dni wolności, które mi pozostały.
Tak siedziałam, siedziałam i wymyśliłam, że przydało by się jeszcze coś zmienić i dodać.
Marzył mi się wianek, taki z polnymi kwiatami, 
ale przyznam, że nie odważyłam się wyjść z domu i biegać po pobliskiej łące...
więc zdecydowałam się dziś na taką wersję
Wypatrzyłam w sklepie internetowym wianek, który były bazą do kolejnych dekoracji, także tych świątecznych, przesyłka dotarła błyskawicznie i dziś mogę go już pokazać...
---
pomyślałam, że na razie zagoszczą na nim ptaszki





no a później pomyślałam, musi być coś jeszcze,
więc w ruch poszły wiszące ramki
- pojawiło się różowiaste tło.... 


i tajemnicza data...



a tu dołożyłam noworoczną muszelkę


a tu wszystko co znalazłam i co zmieściło się w ramkę...


----
Wiem, że jest ciepło, ale przyznacie, że jeść trzeba...
Inspiracją do dzisiejszego obiadu był prezent, który przywiozła dla mnie koleżanka 
z innego kontynentu...czyli syrop klonowy



Przepis jest bardzo prosty do wykonania, 
a składniki i wykonanie podejrzałam tu.
----

Wczoraj zdecydowałam się na małe porządki balkonowe, przyszedł mi do głowy pomysł 
aby jednak w jakikolwiek sposób uchronić się przed słońcem
zawisły więc pasiaste zasłonki, które kiedyś cieszył oko wisząc w domu




Pozdrawiam Was i życzę chociaż delikatnego letniego wietrzyku, albo deszczyku...
oj przydałby się...

Pozdrawiam
Agea

PS. dziękuję za wasze przemiłe komentarze pod ostatnim postem pastelowym....

22 komentarze:

  1. Fajne te Twoje małe zmiany i jeszcze, bo miałam napisać ostatnio .... Kotto jest przepiękny :-))))
    Pozdrawiam bardzo, bardzo :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wianek ! inspirujący wpis ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz super balkon, super te ramki, pomysłowe:) podoba mi się :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balkonik jest bardzo malutki, ale staram się jak mogę aby jakkolwiek go zagospodarować:)

      Usuń
  4. najbardziej podoba mi się ściana :) też ostatnio jestem w pastelowych klimatach ;) półka też super. Mam też taką ale jakby domek i zastanawiam się czy przemalować na biało bo u Ciebie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      bielenie oczywiście polecam, tylko trzeba uważać bo uzależnia...

      Usuń
    2. uzależnia jak cholera ;p pomału zaczynam to odczuwać :)

      Usuń
  5. świetne te rameczki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mnie jakoś wzięło, tak się tylko zastanawiam ile zmian wytrzymają te małe śrubki i zagięcia w ramkach...

      Usuń
  6. Jaki piękny kocurek :) Wszystkie zmiany udane, te zasłonki fajnie wyglądają :) Wianek świetny, o każdej porze roku da się wykorzystać :)2008 czyżby ślub ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą myślą go zakupiłam, bo i w zimę może się jakoś przyda,
      a 2008 - hehe, a nie, to nie był ślub....ciekawe czy uda Wam się odgadnąć:)))

      Usuń
  7. super wianek! i piękne fotki:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. tajemnicza data? a to ciekawe...
    bardzo smakowity post, widzę, że klonowy syrop był pysznym natchnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz ślicznie! :) wianek jest świetną bazą do wszelakich dekoracji... a te ostatnie zdjęcia, bardzo klimatycznie i romantycznie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny pomysł :)) Na twoim balkonie aż miło usiąść z kawką i odpocząć...:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie dzisiaj chłodek. Rozważam nawet powoli skarpetki ;) Ale przynajmniej mam siłę domek ogarniać, bo M. strasznie zarósł jak mnie z Młodym nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale u Ciebie cudnie. Wszystko wygląda bardzo ładnie. A na taki obiadek chętnie bym wpadła. Buziaki i udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i inspirujaco.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat dzisiaj na obiad zajadałam naleśniki ze świeżymi owocami - mm! Pycha :)
    Zasłonki na balkonie wyglądają pięknie!

    Pozdrawiam :)
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger