niedziela, sierpnia 18, 2013

Na ryby

Poprzez pola, poprzez łąki, 


poprzez lasy


----

Odwiedziła mnie moja malutka chrześniaczka, a ja postanowiłam, że coś dla niej poczynię,
tym razem padło na wytwór szyciowy...
a, że ostatnio temat u mnie pasiasty to powstały rybki...prawie wielorybki




Julka zadecydowała, że będą poduszkowcami....
do spania i do przytulania
---
i muszę się Wam jeszcze pochwalić jaką dostałam scrapową karteczkę od mojej chrześniaczki




rośnie nam mała scraperka:)

i jeszcze wielki kosz pachnącej lawendy


Pozdrawiam
Agea

24 komentarze:

  1. Właśnie do Ciebie trafiłam, przypadkiem zupełnie nie mogę się oderwać! Piękne rzeczy tworzysz, chyba rozbudzasz we mnie duszę tworzyciela:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to radość dla mnie jeszcze większa...

      Usuń
  2. rybki-wielorybki świetne! ^^ i ta lawenda... mmm... lubię lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. same śliczności :) aż miło patrzeć na te cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaka zdolniacha z twojej chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajniutko jest otrzymywać takie prezenciki:)

      Usuń
  5. Zdolna chrześniaczka! :) Idzie w ślady cioci :)
    A ryby genialne, może same się o takie pokuszę, bo wyglądają rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu paseczki ... świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rybki-wielorybki na drzewach ?! :-)) cuda natury :-))) powiadam cuuuda :-)))
    a kartka od Młodej Zdolnej Kobietki jest śliczna i rozumiem Twoją radość i dumę z takiego prezentu :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne rybki-wielorybki. A karteczka od chrześniaczki jest urocza. Rośnie kolejna artystka w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te magiczne zdjecia mnie oczerowaly jak i rybki, ktore w sumie powinny znajdować sie w wodzie ;) A kartka "dla cioci" po prostu urocza!
    Milego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudne te rybki! są prześliczne...
    wspaniała ozdoba!
    no i lawenda...mmm:)

    a chrześniaczka ma talent niezwykły:)
    niech rośnie niech rośnie:)
    jako scraperka przybijam jej piątkę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. rybki swietne :)
    pasowałyby do moich reczników :)
    haha
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. na ryby , na grzyby ,do...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne rybki, też muszę sobie uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe pasiaki i te trawiaste okolice...bajka!
    Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. A to przy Markach takie łąki i lasy? Pozdrawiamy prawie sąsiadkę, my z Sulejówka w połowie :)
    Zapraszamy Cię mocno na kocie rozdanie! Naszyjnik vintage z dwoma kotami do wygrania...może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ano rośnie :) Wspaniała kartka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczką Cie obdarowała, ciocia pewnie dumna jak paw:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzyłam o takich rybkach,bo robię pokój marynistyczny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger