niedziela, 4 sierpnia 2013

Mamy 6 lat

Tak, tak to już 6 lat od kiedy ślubowałam Miłość, Wierność i Uczciwość Małżeńską....
Jak ten czas szybko leci, rok za rokiem mija..
---
Pamiętam, że od rana troszkę wiało a słońce przebijało się przez chmury, po południu już całkiem Nas oświeciło i zrobiło się całkiem przyjemnie..
Wszyscy goście dopisali a to najważniejsze...
---
Z mojej twarzy nie znikał uśmiech, naprawdę nie wiem jak to możliwe ale nie mogłam przestać się uśmiechać i chyba dlatego tak miło wspominam tamten dzień
---
No i w końcu po sześciu latach zebrałam się i zrobiłam segregator, w którym będę przechowywać część naszych Ślubnych Pamiątek.






Przemalowałam również drewniany kuferek, w którym przechowuję pozostałe 
pamiątki z tego dnia...








Na pamiątkę zachowałam Nasze Zaproszenie...


---
gdzieś tam na niebie krążyły gołębie...


a my tańczyliśmy do


---


a Wy jak wspominacie tamten dzień...
Pozdrawiam
Agea

22 komentarze:

  1. Żyjcie długo i szczęśliwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu kolejnych wspaniałych i szczęśliwych rocznic. Albumik cudowny, jak zawsze u Ciebie.

    U mnie w czerwcu minęło 11 lat a dzień ślubu dobrze pamiętam, miałam straszną głupawkę, taką nie do opanowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, u mnie też w zasadzie można by nazwać to głupawką - ale z taki uśmiechem, że ho ho...

      Usuń
  3. Nie wiem, co napisać. Bo po pierwsze, brałyśmy ślub w tym samym dniu, a po drugie jesteśmy prawdopodobnie z tego samego miasta :)

    Agnieszko, wszystkiego co najpiękniejsze i dalszych szczęśliwych lat.
    Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:)
      czyżby Włocławek?

      w takim razie również wszystkiego najlepszego z okazji Waszej Rocznicy:)

      Usuń
    2. Tak. :) Świat jest mały :) Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  4. moj slub był rok temu i troszeczke. byłam okropnie zestresowana ale szczesliwa. dzien byl cudowny! Piekne niebo, cudownezyczenia,usmiechnaustach wszystkich...
    cudownie....
    wszystekiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajniutko, że macie takie same odczucia ze swojego dnia:)

      dziękuję życzenia:)

      Usuń
  5. Życzę Wam kolejnych szczęśliwych lat razem:)
    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się zrobiło romantycznie :) Cudowny post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tych sześciu lat i życzę kolejnych wspaniałych i radosnych a przede wszystkim szczęśliwie spędzonych. Segregator to bardzo wspaniały pomysł. Pięknie wykonany, wszystko w jednym miejscu. Osobiście bardzo przywiązuję dużą wage do tego typu pomysłów. Do dzisiaj mam całe pudełko zapełnione listami od przyjaciółek z czasów podstawówki, czy też kartkami z wakacji lub walentykami. Takie rzeczy to świetna pamiątka na stare lata. :)

    Pozdrawiam! Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykonany!
    Samych szczęśliwych chwil Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie wspominam, ciągle żyję ślubem, bo w moim przypadku było to 2 miesiące temu - 25 maja :) I mi również nie schodził uśmiech z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję:)
      fajniutko, czyli dołączyłaś do Klubu Uśmiechu Panien Młodych:)))

      Usuń
  10. W dniu ślubu każda Pani Młoda jest szczęśliwa i aby to szczęście trwało zawsze. Życzę Wam dużo szczęścia i wielu, wielu rocznic. Świetny pomysł z tym albumem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak powinno być, zgadzam się, aby trwało zawsze:)
      dziękuję

      Usuń
  11. Życzę dużo szczęścia i wielu, wielu rocznic :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też po paru latach po ślubie dopiero zorganizowałam miejsce na swoje pamiątki z tego dnia ;).
    Wszystko trzymam w dużym zamykanym koszu, ale myslę żeby go przemalować i dac mu inny wygląd ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...