wtorek, 6 sierpnia 2013

M&A=WM

3 sierpnia nasi przyjaciele dołączyli do grona zaślubionych albo jak ktoś woli połączonych węzłem małżeńskim...tak na zawsze...
Z tej okazji zrobiłam dla Młodej Pary male upominki...było coś wyscrapowanego i coś uszytego.



Małe literki LOVE, serducho i girlanda



Album ślubny














kilka szczegółów...






i kartka ślubna ze starą francuską pocztówką (ok. 1940), którą udało mi się zdobyć...




Piękne wydarzenie, które miało niezwykłą oprawę...Państwo młodzi sami wszystko zaprojektowali i wykonali. Byłam pod wielkim wrażeniem, bo patrząc na wszystko na twarzy pojawiał się uśmiech...
chciałabym się z Wami podzielić obrazami z tego dnia, 
ale niestety (i nad tym ogromnie ubolewam) nie wzięłam aparatu. 
Dziś mogę Wam jedynie pokazać urocze upominki dla gości, które otrzymaliśmy...
a w tle zaproszenie. 


Czekałam na popołudniowe słońce aby oddać charakter i blask tego dnia...było bardzo cieplutko, słoneczko przygrzewało, wokół piękny Pałac, zieleń ogrodu, róże, alejki z tysiącami roślin, fontanny, jezioro...
piękny dzień i piękne wydarzenie...



Pozdrawiam
Agea

PS. Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnim postem, również trzymam mocno kciuki za szczęśliwe rozwiązanie:)

36 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw upominkowy przygotowałaś. Słodkości też urokliwe...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szykowne prezenty, i najważniejsze zrobione własnoręcznie z myślą o obdarowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany ! ale skarby :) szkoda, że nie mam takich znajomych którzy robią takie piękne podarki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prezenty :) album jest cudny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Album śliczny. Ja też bym musiała ogarnąć nasze "wspomnienia" ze ślubu (to już prawie 3 miesiące), tylko jakość miejsca brak, żeby rozłożyć się z całym warsztatem. No i na pewno tak cudnie mi nie wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent na pamiątkowanie tego wyjątkowego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne ;) mogę tylko pozazdrościć młodej parze takich prezentów !

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prezenty :) album jest cudny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      zawsze się "stresuję" czy obdarowanej osobie się spodoba:)

      Usuń
  9. Śliczne upominki, album jest bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No z takich prezentów to i ja bym była mega zadowolona !
    Śliczne :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy zestaw przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw bardzo fajny :) Taki słodki upominek sprawia,że miło wspominamy imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny zestaw dla nowożeńców. Piękny każdy detal.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny zestaw, robi śliczne wrażenie, pięknie go wymyśliłaś i wykonałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne upominki, każda ma to "coś".
    Pocztówka idelanie pasuje :).
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty i urocze detale...
    Bardzo fajne pamiątki.
    Jestes bardzo zdolna;)
    Pozdrawiam
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty! Wspaniałe kolory, cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...