piątek, 2 sierpnia 2013

Lotek...dla Tatka


Co prawda Dzień Taty już za nami, ale każdy moment jest dobry żeby zrobić upominek.

Tatko jest fanem Lotto, prowadzi zapiski, więc mam nadzieję, że notes, który dla Niego zrobiłam przyda się i przypadnie do gustu.
Z motywem balona, gwiazdką, zakładkami na kupony...






- kilka zdrapek i kuponów na najbliższe losowania - może coś się trafi


oraz zakładka na czyste kupony -



Mam nadzieję, że wywołam uśmiech na twarzy Tatka:)
---
ach, jak fajnie by było posiedzieć teraz na plaży
popisać, poczytać i napić się kawy...
- znowu troszkę wspomnień -




Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o 


31 komentarzy:

  1. świetny ten notes :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Życzę Twojemu tacie szczęścia w najbliższym losowaniu :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co złotóweczka w słoniku:)
      to już coś:

      Usuń
  3. Uśmiech zagości napewno;) Notes jest super pomysłem i wspaniale go wykonałaś;)
    Paznokietki fajowe;)
    Pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten notesik, muszę zrobić podobny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu! Jak ja uwielbiam takie zdjęcia piękne. <3 Mogę wiedzieć jakim aparatem są robione? Ja to chyba nigdy takie sukcesu w fotografii nie osiągnę. A notesy ... co tu dużo pisać, równie cudne. Obdarowany na pewno będzie mega zadowolony. Ja właśnie przymierzam się do wykonania własnego organizera, żeby mieć wszystko w jednym miejscu. ;)

    Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Morskie wspomnienia zatrzymane w obiektywie bardzo mi się podobają:))) I zapisnik też - handmedowe prezenty, to podwójna wartość! Ale grochowe paznokcie mi tu serducho najmocniej skradły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ot taka wakacyjna akcja kropeczkowa:)

      Usuń
  7. Notes cudowny. Moja mama jest zapalonym graczem w totka. A zdjęcia piękne, pastelowe, nastrojowe. Aż chce się być w miejscu ich zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na Twoje paznokcie :) Próbowałam tak zrobić i spasowałam... nie wyszło ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...mi też srednio wychodziło, ale znalazłam fajny filmik i udało się http://www.youtube.com/watch?v=m-NUZ_deAZY

      Usuń
  9. Piękny prezent Tatko na pewno jest ucieszony.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ucieszony i ja też się cieszę, że się cieszy:)

      Usuń
  10. Fajny pomysł, tata na pewno będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaaaacie kręcę.....
    jestem pod wrażeniem.
    cudownie wygąda!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny notes!
    nie korzystam, ale z takiego myślę, że bym zaczęła :)
    pozdrowienia :)
    ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba uważać tylko, bo Lotto wciąga:)

      Usuń
  13. Spersonalizowane prezenty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny notes! A Twoje zdjęcia - rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...