sobota, 24 sierpnia 2013

Jestem ciocią...huraa

Dokładnie dziś o 11.15 na świecie pojawił się mój siostrzeniec
Pan Konrad
pospieszył się chłopak o tydzień, 
ale jest cały i zdrowy
- 3020 gram szczęścia, 53 centymetry długości i zapunktował na 10 -
----
jako ciocia  przygotowałam coś na powitanie




i powitalna karteczka



Pierwszy raz szyłam zająca maileg, wcześniej były tylko króliczki...
---
a piżamka kropeczkowa co by pasowała 
do wcześniejszego zestawu maminkowego


Oby malutki rósł silny i zdrowy:)
...ale się cieszę...

--- a siostra była bardzo dzielna i szwagier również ---

Pozdrawiam
Agea

PS. zapraszam Was jeszcze na moje nadmorskie candy

36 komentarzy:

  1. Gratulacje ciocuiu i dla rodziców jeszcze większe! cudny ten mailegowy pluszak:) ładną ma pidżamkę:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwych rodziców i cioci. Prezenty powitalne prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje płynące z serca mego :-) Ach szczególnie bliski jest mi ten temat ponieważ już niedługo...w lutym :-) pierwszy raz zostanę Ciocią :-) Ciocia Ewa...brzmi dumnie :-) Też przygotowuję "małą" wyprawkę dla Fasoli, bo tak pieszczotliwie nazywamy z Siostrą Malucha, który w niej sobie rośnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zajączek. Gratulacje:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prezenty dla maluszka :)
    i fajna Ciocia :)
    własnoręcznie uszyte przytulanki są kochane i mają duszę, tak uważam ;p
    wczoraj odkryłam na facebooku taką stronę "Mam Do Kogo się Przytulić" z przytulankami, w dzisiejszych czasach to świetny pomysł!

    gratulacje,
    pozdrawiam,
    Karolina

    http://tysiac-powodow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      właśnie odwiedziłam...:)
      tyle pomysłów

      Usuń
  6. Gratulacje Ciociu :)
    Uściskaj ode mnie świeżo upieczoną Mamusię i ucałuj siostrzeńca.
    Pozdrawiam Was gorąco!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Super Cioci i Rodziców - Maluszek na pewno jest przesłodki :) A prezenty cudne!! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Cioci i Rodziców:))) Piżama zajączka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna z Ciebie ciocia :) Teraz musisz poświęcić się opiece małemu człowieczkowi :) Pomóż mamusi a jak ! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę się starała z całych sił:)

      Usuń
  10. Gratulacje!!! I jakie prezenty śliczne przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Cioteczki;)
    Piekne upominki na powitanie maluszka przygotowalas.

    Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego dla malucha i jego rodziców.Niech się zdrowo chowa i rośnie...
    A dla cioteczki wielkie brawa i trudna rola przed Tobą.
    Coś mi się wydaje,że maluch będzie rozpieszczany przez cioteczkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba tak będzie:)
      jak tylko siostra pozwoli, hehe:)

      Usuń
  13. Gratuluje szanownej cioci i dzielnym rodzicom! Oby Pan Konrad rósł zdrowy i radosny:))
    Prezenty słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zając i kartka przepiękne :) Gratuluję siostrzeńca! :)
    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)
    Śliczny prezent powitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację dla całej Twojej, coraz większej, Rodzinki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Wam wszystkim... Wiem co to za przeżycie, bo jako ciocia doświadczałam już dwa razy. Prezenciki przepiękne.
    Pozdrawiam i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję małego szczęścia w rodzinie , niech rosnie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje gratulacje!
    A prezenciki są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Króliczek wygląda jakby był w piżamce - piękny! Karteczka równie wspaniała!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...