niedziela, 25 sierpnia 2013

Dla młodej mamuśki

No tak, jestem ciocią...
ale też i siostrą...mojej siostry,hehe...
pomyślałam, że przecież i jej również mały upominek się należy 
(w końcu troszkę się wczoraj namęczyła)
Więc dziś spontanicznie złapałam miętowo-kropkowy materiał i...
uszyłam zestaw dla młodej mamy
---
tym razem znalazłam tutorial kosmetyczki w języku polskim (chiński troszkę dla mnie za trudny:)
i chyba lepiej mi poszło niż ostatnim razem
zatem 
podręczna torba i kosmetyczka dla siostrzyczki







tak się zastanawiałam, 
w końcu młoda mama  też musi o siebie dbać,
i czytałam co by się mamuśce przydało i już sama nie wiedziałam.
Aż w końcu zobaczyłam serię kosmetyków z dosyć zabawnym napisem i pomyślałam, dlaczego by nie...
----

Pozdrawiam
Agea

PS. dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnim postem:)))
jesteście kochane:)))


48 komentarzy:

  1. Przepiękne. Masz wielki talent i zmysł estetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent,a te kosmetyki to faktycznie dziwne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny komplecik, taki delikatny :) no i gratuluję zostania ciocią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kosmetyczka:) Mam nadzieję że w instrukcji jest też dobry " przepis" na wszywanie zamka, bo mam z tym nieustanny problem, ale staram się jak mogę.
    Bardzo mi się tu podoba u ciebie. Zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak zamki należą do tych trudniejszych elementów zszywowych, ale jakoś mi się udało:)

      Usuń
  5. Wspaniałe prezenty, siostra na pewno była zachwycona, nie dziwię się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobało się, to najważniejesze:)

      Usuń
  6. Śliczny komplet. I bardzo dobry pomysł bo po porodzie każdy pamięta o dziecku , przynosi coś dla niego a przecież i mama w tym wydarzeniu jest bardzo ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny prezent! Kocham kropki, są przeurocze!
    Na pewno młoda mama jest zachwycona!
    I oczywiście gratuluję serdecznie! Fajnie jest byś ciocią:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. to miłe, że pomyślałaś o Kobiecie
    wszyscy skupiają się na Maleństwu, ale mamie też się należy uwaga :-)))
    nazwa kosmetyków od razu wpadła mi w oczy hiihihih czego to ludzie nie wymyślą :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent- świetny i kolor, i wykonanie:) Szczerze się przyznam, że troszkę mnie irytowało po narodzinach Kornelki, że o Młodej każdy pamiętał, a o mnie to raczej średnio:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet uroczy i z sercem :) i miło, że pamiętałaś też o młodej Mamie, jako mama wiem jakie to ważne i potrzebne, żeby inni zauważali też ją jako ją, a nie tylko jako matkę i że jest już tylko dziecko. Na pewno będzie jej bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezent wspaniały :) kiedyś widziałam tutorial tej kosmetyczki, ale jeszcze nie miałam okazji uszyć, a twoja? Wyszła bardzo dobrze!!! Na pewno młodej mamie spodoba się kosmetyczka oraz torba, sympatyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś wspaniałą siostrą i ciocią;)
    Prezencik przepiekny i bardzo praktyczny;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, szkoda, że ja tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję siostrzeńca :)
    Piękne prezenty przygotowałaś - w bardzo delikatnych i subtelnych kolorach - myślę, że siostra będzie zadowolona, że o niej pamietałaś :).
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ty masz talent dziewczyno!
    Przepiekne sa te prezenrty! no cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest ten minty komplecik:)
    młoda mama z pewnością będzie z niego zadowolona:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. W ogóle piękny blog! Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Młodej mamie przyda się przede wszystkim sen ;) A tak serio, to super pomysł z prezentem. Nawet najmniejszy w tym czasie cieszy, bo wszyscy skupiają się na nowym człowieczku, a taka mama czuje się często sprowadzona do roli krówki dojnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor tych podarków, gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mloda mama bedzie zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozdrawiam młodą Ciocię!
    Piękny i bardzo praktyczny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje ciociu :) komplecik sliczny

    aaa nie mialam kiedy dzieki za zabawe- oczywiscie nie omieszkam wziac udzialu w kolejnej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś rewelacyjna! Obejrzałam wczoraj całego Twojego bloga i jestem zachwycona :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw. Gratuluję umiejętności krawieckich :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń

  25. śliczny zestaw, podoba mi się bardzo kolorystyk-typowo kobieca, delikatna :).
    Nazwa kosmetyków bardzo fajna :D.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...