piątek, sierpnia 30, 2013

Co mnie cieszy

oj, wiele rzeczy...
ale dziś opowiem Wam o jednej z nich...
otóż, pewno dnia poproszono mnie o uszycie liter  oraz długaśnej kokardy do sesji ślubnej
podjęłam się zadania, bo już raz tworzyłam sporawe literki dla mojej siostry.
Tym razem miały być podobne z tym, że w kolorze różano-malinowym...mniam
W kwietniu pokazywałam Wam moje małe poczynania literowe a w czerwcu kokardowe.
---
Jakiż uśmiech pojawił się na mojej twarzy kiedy na moją skrzynkę dotarł e-mail od Magdy ze zdjęciami sesyjnymi. 
To duża radość widzieć coś co się stworzyło a ktoś to wykorzystał...i zrobił coś naprawdę fajnego...
A ponieważ Magda zgodziła się na publikację, to tym bardziej jestem szczęśliwa, że i Wy możecie zobaczyć efekty sesji ślubnej






Magdo, dziękuję Ci że pamiętałaś o mnie i przysłałaś zdjęcia, 
bo dzięki temu Ja i inni mogliśmy zobaczyć jak wypadła Wasza sesja:)

---
I jak tu nie szyć dla siebie i dla innych:)

Pozdrawiam
Agea

PS. dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem

29 komentarzy:

  1. wow! rewelacyjny pomysł! ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te literki są cudne ;) nie dość ,że piękne to i można je wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny napis love i pomysł na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś Artystką. Bardzo ładne litery. jak wygodne poduszeczki. ładnie by wyglądały na łóżku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie uszyłaś te literki, sesja bardzo udana, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale litery uszyłaś. Sesja z nimi wyszła rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i zyczę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Moja sesja przy tym to beznadzieja!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! gratuluję pomysłu i wyobraźni :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. och boska ta sesja i Twoje literki jak ładnie wyszły !:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalny pomysł na sesję i fajnie, że miałaś w niej swój udział - litery wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wykonałaś mega pracę... Podziwiam... ale efekty super. Bardzo mi się ta sesja podoba;-)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione to z różowymi poduchami Love w surowym szarym wnetrzu..super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł z tymi literkami... wykonanie również świetne:)
    Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się świetnie i robią wrażenie. Barwo!

    OdpowiedzUsuń
  15. kokarda i literki wyglądają bardzo soczyście na zdjęciach :)
    niedługo mam zamiar uszyć przyszłej młodej parze pamiątkowe króliki ślubne, kiedyś widziałam, że też takie stworzyłaś (były super:)) mam pytanie: Jak je zapakować? Wręczyć luzem jakoś przewiązane czy może zapakować w celofan? Będę wdzięczna za radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, króliczki były wręczone wprost do rąk młodych podczas zabawy, którą wymyśliłam dla Państwa młodych.
      Ale myślę, że chyba nie trzeba ich pakować tzn. ja bym tego nie robiła bo chyba będzie lepszy "efekt" - młodzi nie będą się zastanawiać co tam jest a Ty od razu zobaczysz na ich twarzy uśmiech:)))

      Usuń
    2. dziękuję za poradę :) tak też zrobię :)

      Usuń
  16. Super, często widzi się takie drewniane na zdjeciach ślubnych. A tu proszę te materiałowe nawet ciekawsze! Niezła robota:))) super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity pomysł..cudna realizacja..oby więcej takich twórczych ludzi wkoło..pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Litery są wspaniałe! Kokarda też robi wrażenie! Świetna robota ! Sesja zdjęciowa z ich udziałem wyszła znakomicie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. GENIALNY POMYSŁ! :) i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna sesja, fajny pomysł, fajne wykorzystanie liter

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł :)
    Takie gadżety pod czas sesji zdjęciowych to bardzo ciekawe urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny pomysł :)
    Takie gadżety pod czas sesji zdjęciowych to bardzo ciekawe urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger