piątek, 23 sierpnia 2013

Candy nadmorskie...przedłużam Nam wakacje:)

Witajcie,
tak jak obiecałam ogłaszam nową zabawę, 
nagrody świeżutko i specjalnie tylko dla Was uszyte...
- błękit, biel i paseczki -
bo będzie w nadmorskim klimacie, nieco filmowo-serialowym i książkowym...
A do wygrania notes, kosmetyczka a'la piórnik i serducho
mam nadzieję, że wpadną Wam w oko


Jeśli ktoś ma ochotę zapraszam do zabawy

 Zasady zabawy:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie
  2. podać tytuł filmu, serialu lub książki w którym pojawił się motyw morza lub oceanu (może też być wiersz lub piosenka)
  3. podlinkowane zdjęcie proszę umieścić w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem do bloga
  4. zapisy trwają do 30 września 2013,
  5. zapraszam osoby blogujące. Dla nieblogujących daję możliwość zapisania się do zabawy na moim profilu na facebook'u (pozostawieniu komentarza pod postem fb):) 





Poniżej będę tworzyła dla Nas listę filmów, seriali i książek, które poleciliście...
a ponieważ pojawił się i wiersz postanowiłam, że jak najbardziej i one też mogą być...

Oto nasza lista

Filmy z motywem nadmorskim:
1. "Noce w Rodanthe" reż. George C.Wolfe
2. "Wielki Błękit" reż. Luc Besson
3. "Mamma Mia!" reż. Phyllida Lioyd
4. "Wodny świat" reż. Kevin Kostner, Kevin Reynolds
5. "Titanic" reż. James Cameron
6. "Lepiej późno niż później" reż. Nancy Meyers
7. "Ostatnia piosenka" reż. Julie Anne Robinson
8. "Wciąż ją kocham" reż. Lasse Hallstrom
9. "Gniew oceanu" reż. Wolfgang Petersen
10. "Piraci z Karaibów: Klątwa czarnej perły, Skrzynia umarlaka, Na krańcu świata, Na nieznanych wodach" reż. Gore Verbinski
11. "Bezpieczna przystań" reż. Lasse Hallstrom
12. "Kochanica francuza" reż. Karel Reisz
13. "Sztorm" reż. Ridley Scott
14. "Karmazynowy przypływ" reż. Tony Scott
15. "List w butelce" reż. Luis Mandoki
16. "Gra o życie" reż. Bruce Joel Rubin
17. "Błękitna laguna" reż. Randal Kleiser
18. "Wielkie nadzieje" reż. Alfonso Cuaron
19. "Niemożliwe" reż. Juan Antonio Bayona
20. "50 pierwszych randek" reż. Peter Segal
21. "Stary człowiek i morze" reż. Jud Taylor
22. "Między piekłem a niebem" reż. Vincent Ward
23. "Percy Jacson i bogowie olimpijscy" reż. Chris Columbus
24. "Moby dick" reż. John Huston
25. "Okręt" reż. Wolfgang Petersen
26. "Bunt na Bounty" reż. Roger Donaldson
27. "Gdzie jest Nemo?" reż. Andrew Stanton
28. "Szczęki" reż. Steven Spielberg
29. "Cast Away - poza światem" reż. Robert Zemeckis
30. "Ania z Zielonego Wzgórza" reż. Kevin Sullivan
31. "Ocean strachu" reż. Chris Kentis i "Ocena strachu 2" reż. Hans Horn
32. "Sanctum 3D" reż. Alister Grierson
33. "Kochaj albo rzuć" reż. Sylwester Chęciński
34. "Makowe wzgórza" reż. Kokuriko-Zaka Kara
35. "Życie Pi" reż. Ang Lee
36. "Uwolnić orkę" reż. Simon Wincer
37. "Odyseja" reż. Andriej Konczałowski
38. "Pamiętnik" reż. Nick Cassavetes
39. "Mean Creek" reż. Jacob Aaron Estes
40. "Błękitna głębia" reż. John Stockwell
41. "Idealne matki' reż. Anne Fontaine
42. "Pearl Harbor" reż. Michael Bay
43. "Wyspa tajemnic" reż. Martin Scorsese
44. "Grudniowi chłopcy" reż. Rod Hardy
46. "Battleship: Bitwa o Ziemię" reż. Peter Berg
47. "Vicky, Cristina, Barcelona" reż. Woody Allen
48. "Wiatr" reż. Carroll Ballard
49. "Martwa fala" reż.Stanisław Lenartowicz
50. "Martwa cisza" reż. Philip Noyce



Seriale z motywem nadmorskim: 
1. "Treme" reż. Eric Overmyer, David Simon
2. "Słoneczny patrol" reż. Michael Berk, Reza Badiyi
3. "Lost - Zagubieni" reż. J.J.Abrams, Jeffrey Lieber, Damon Lindelof
4. "Gra o tron" reż. David Benioff, D.B. Weiss (na morzu toczyła się jedna z bitw)

Książki z motywem nadmorskim:
1. "Lato Stiny" aut. Lena Anderson
2. "Dni Lata" aut. Barnert Jill
3. "Stary człowiek i morze" aut. Ernest Hemingway
4. "Całe zdanie nieboszczyka" aut. Joanna Chmielewska
5. cała seria kryminałów Camilli Läckberg (np. "Syrenka", "Niemiecki bękart")
6. książka kucharska "Smaki z Fjällbacki" aut. Camila Läckberg, Christan Hellberg
7. "Rozważna i Romantyczna" aut. Jane Austen
8. "Ostatnia piosenka" aut. Nicholas Sparks
9. "I wciąż ją kocham" aut. Nicholas Sparks
10. "Przedostatnie marzenie" aut. Angela Becerra
11. "Alibi na szczęście" aut. Anna Ficner-Ogonowska
12. "Rejs marzeń" aut. Judith Gould
13. "Bezpieczna przystań"  aut.Nicholas Sparks
14. "Kochanica francuza" aut. John Fowles
15. "Książę mgły" aut. Carlos Ruiz Zafon
16. "Burza" aut. William Shakespeare
17. "Wielkie nadzieje" aut. Charles Dickens
18. "Percy Jacson i bogowie olimpijscy" aut. Rick Riordan
19. "Moby dick" aut. Herman Melville
20. "Rajski ogród" aut. Ernest Hemingway
21. "Świat września" aut. Carlos Ruiz Zafon
22. "Ania z Zielonego Wzgórza" aut. Lucy Maud Montgomery
23. "Ręka mistrza" aut. Stephen King
24. Saga "Córka morza" aut. Trine Angelsen
25. "Prawdziwy cud" aut. Nicholas Sparks
26. "Życie Pi" aut. Yann Martel
27. "Córka kapitana okrętu" aut. Irena Szczepańska
28. "Spotkanie nad morzem" aut. Jadwiga Korczakowska
29. "Latanik" aut. Henryk Sienkiewicz
30. "Odyseja" aut. Homer
31. "My na wyspie Saltkrakan" aut. Astrid Lindgren
32. "Chorwacka przystań" aut. Anna Karpińska
33. "Złota mucha" aut. Joanna Chmielewska
34."Egejskie marzenie" aut. Dario Ciriello
35. "Wyspy na Golfsztromie" aut. Ernest Hemingway
36. "Dom nad urwiskiem" aut. Mary Higgins Clark
37. "Świąteczny rejs"aut. Carol i Mary Higgins Clark
38. "Pierścionki" aut. Danielle Steel
39. "Boczne drogi" Joanna Chmielewska
40. "Spadkobiercy" aut. Kaui Hart Hemmings
41. "Znaczy kapitan" aut. Karol Olgierd Borchardt
42. "Gniewko, syn rybaka" aut. Alina Korta
43. "Opowieść o złodzieju ciał" aut. Annie Rice
44. "Przypadki Robinsona Kruzoe" aut. Daniel Defoe
45. "Dziesięciu murzynków" aut. Agatha Christie
46. "Dom nad morzem" aut. Santa Montefiore

Wiersze, sonety z motywem nadmorskim:
1. "Burza" aut. Adam Mickiewicz
2. "Statek pijany" aut. Rimbaud Arthur
3. "Wypłakałem oczy niebieskie" aut. Edward Stachura
4."Cisza morska"  aut. Adam Mickiewicz


Piosenki z motywem nadmorskim:
1. "Gdzie ta keja" aut. Jerzy Porębski
2. "Yellow Submarine" The Beatles
3. "Historia jednej znajomości" w wykonaniu Myslovitz
4. "W stylu Horacego" w wykonaniu Mirosława Czyżykiewicza
5. "Morze, nasze morze" aut. Adam Kowalski
6. "Sail Away" w wykonaniu Enyi
7. "Mówili na nią słońce" w wykonania Roberta Rozmusa
8. "Wypłakałem oczy niebieskie" w wykonaniu SDM
9. "Biała mewa" w wykonaniu Kis Lech Stawski
10. "Spacer dziką plażą" w wykonaniu Stana Borysa i zespołu Bizony

----


Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie
Agea


91 komentarzy:

  1. pierwsi nie wygrywają ale co tam ktoś musi zacząć. Pierwsze co mi się nasunęło na myśl to film
    "Noce w Rodanthe" - piękny film
    banerek już za chwile pojawi się u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością :)
    Tytuł książki: Lato Stiny. Co prawda docelowa grupa wiekowa to maluchy ale ze względu na piękne ilustracje i ja sama bardzo ją lubią :)

    Link tu: http://kroliczachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzę, pędzę i staję w kolejce. Bannerek już dodany na Powoluśku. A tytuł? Od razu przychodzi mi do głowy film "Wielki błękit", gdzie widać siłę morza, w którym można się zakochać aż do bólu. No i do tego piękna muzyka. Gorąco polecam!
    Aldi

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, tylko przeczytałam pytanie już mam gotowy piękny muzyczny film z Meryl Streep w roli głównej i resztą śmietanki : "Mamma Mia!". Piękne widoki na morskie widoki(a może to ocean?!). Banerek wklejam, film polecam bo jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak byłam w ciąży to goniłam do biblioteki i pochłaniałam książki jedna za drugą, przeczytałam między innymi, "Dni Lata" Jill Barnet polecam, rewelacyjna :) dużo akcji dzieje się właśnie nad morzem, a tu link do opinii tej książki: http://www.biblionetka.pl/book.aspx?id=115808
    z chęcią biorę udział w Twoim candy, piękne rzeczy zrobiłaś, podobają mi się :) banerek na moim blogu : http://koronkowyogrodek.blogspot.com/, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje się i ja, nagrody sa bardzo atrakcyjne.
    Książka jaka od razu nasuneła mi się na myśl, ma nawet w tytule morze - "Stary człowiek i morze " Ernest Hemingway. Pamietam, że wywarła na mnie wielkie wrazenie.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wezmę udział w zabawie :)
    proponuję film stary, ale - ja go uwielbiam :) "Wodny świat", choć trudno stwierdzić, czy się kwalifikuje (?)
    książka ewentualnie "Całe zdanie nieboszczyka" Joanny Chmielewskiej, są klimaty morskie, a jak ktoś lubi czarny humor i kryminały - to idealna książka :)

    pozdrawiam,
    Karola

    http://tysiac-powodow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała seria kryminałów Camilli Läckberg (np. Syrenka, Niemiecki bękart) ma miejsce nad morzem (Fjällbacka) i jest z nim związana.
    Oraz książka kucharska Camilli i Christiana Hellberga pt. Smaki z Fjällbacki.
    Wspaniały, cudowny, magiczny i klimatyczny serial Treme - o muzyce, kulturze Nowego Orleanu, ale przede wszystkim o tragedii miasta i ludzi po huraganie Katrina. Woda niestety sprzysięgła się tam z powietrzem :(

    Dla jaj zaś dodam dwie jeszcze pozycje, a co!
    Serial - Słoneczny Patrol
    Film - Titanic

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty....wow...:))) Moim ukochanym filmem w tych klimatach jest "Lepiej póżno niż póżniej". Historia fantastyczna, obsada również, no i dom głównych bohaterów...bajka !! Urządzony w takich właśnie nadmorskich klimatach, pełen pięknych dodatków, odcieni niebieskiego i bieli z dodatkiem drewna...Ech, rozmarzyłam się...:)))
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:)
    Bardzo lubię książki Jane Austin - są romantyczne i klimatyczne. Motyw morza występuje między innymi w powieści "Rozważna i romantyczna"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. książka z nadmorskim motywem: "Ostatnia piosenka", "I wciąż ją kocham"- Sparks, "Przedostatnie marzenie"-Ángela Becerra, polski tytuł: "Alibi na szczęście" Anna Ficner-Ogonowska,a serial: "Słoneczny patrol" ;)
    zgłaszam się do Candy, cudne paseczki:)
    pozdrawiam Anika

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się w pierwszej kolejności skojarzył "Gniew oceanu".
    Piękny komplecik przygotowałaś, z przyjemnością spróbuję szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie stanę w kolejce.
    Pierwsze co mi przychodzi na myśl to Titanic i Piraci z Karaibów.
    A serial to oczywiście Lost.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pierwszy raz, bo dopiero zaczynam zabawę z blogowaniem więc próbuję szczęścia :)
    Prezenciki śliczne więc warto się starać:)
    Książki, które przychodzą mi do głowy to: Judith Gould "Rejs marzeń" i Nicholas Sparks "Bezpieczna przystań" (już też jest i ekranizacja książki)
    Pozdrawiam serdecznie
    Link tutaj: http://goka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne nagrody. Jak zawsze :-)
    Ja od siebie dodam książki" Kochanica francuza", "Książę mgły","Burza"; filmy "Sztorm", "Karmazynowy przypływ", "List w butelce", "Wielki błękit", "Gra o życie", "Błękitna laguna".

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny zestaw, od razu twoja zabawa nasunęła mi na myśl film fantastyczny film "Wielkie nadzieje" z Gwyneth Paltrow, który powstał na podstawie książki Dickens'a o tym samy tytule

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo chętnie zaopiekuję się tymi pięknościami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ktoś już podał ''Niemożliwe"z 2012 r., czyli stanęłam w kolejeczce;)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wspomnienie nadmorskiego lata :) staję i ja..
    film "List w butelce" bardzo o lubię ,też mi się skojarzył film "Błękitna Laguna" i jeszcze "50 pierwszych randek"

    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma jeszcze: "Stary człowiek i morze"

    OdpowiedzUsuń
  21. :) Ja tez chce wziąć udział, piękne rzeczy przygotowałaś, notesik od ciebie mam i dbam o niego bo podoba mi się tak bardzo że nie wyobrażam sobie że nie jest stalą zawartością mojej torebki :)
    Ok mój ulubiony film, a który ma również motyw morza to "Między niebem a piekłem" uwielbiam i gorąco polecam, uważam że nie tylko sam film ale i "wartość" filmu jest wielka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy już było: "2012" oraz "Przypadki Robinsona Cruzoe"
    banner; lawendowy-kacik.blogspot.com
    Pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście " noce z Rodanthe" mój ulubiony, wracam do niego często! I jeszcze "Bezpieczna przystań" na podstawie ksiażki Sparksa! Fantastyczna książka i film:)))
    Oczywiscie przyłączam się do zabawy na niebiesko - wspaniałe pasiaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na takie cuda zgłaszam się z radością :) Z motywem nadmorskim skojarzyła mi się "Podróż wędrowca do świtu" - i książka (C. S. Lewis), i film (reż. Michael Apdet) :)
    Banerek już jest u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne candy, zapisuję się w kolejce!
    Pierwsze co mi przychodzi na myśl, jeśli chodzi o film to "list w butelce", ale widzę, że już jest na liście. To może fajny film przygodowy: "percy jackson i bogowie olimpijscy"
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie się zapiszę po te piękne cukiereczki.
    "Moby Dick", "Okręt" , "Bunt na Bounty", "Gdzie jest Nemo?" :) no i " Szczęki"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cast Away! Nikt nie pisał? Nie pamiętam jak ten tytuł na polski przetłumaczyli :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zglaszam swoja gotowosc do zabawy:)

    film?
    Błękitna laguna...
    Książka
    "Rajski ogród" Hemnigway

    OdpowiedzUsuń
  30. Super candy na koniec wakacji :) Na te śliczności ustawiam się w kolejce :) I polecam nieco mroczną (jak to u tego autora jest...) ale interesującą książkę "Światła września" autor Carlos Ruiz Zafon.

    OdpowiedzUsuń
  31. FILM : Lepiej późno niż później(2003)Something's Gotta Give . :) Dołączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i było no to we wszystkich kategoriach : Ania z Zielonego Wzgórza .

      Usuń
  32. Chętnie przyłączam się do zabawy.
    Ja polecam film wszystkim znany i kochany "Kochaj albo rzuć", jest tam motyw oceanu.
    Bardzo lubię oglądać tę komedię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyłączam się i ja, a ramach propozycji filmów i książek z morzem lub oceanem w tle, albo roli pierwszoplanowej, zgłaszam:
    Ocean strachu 2 oraz Sanctum 3D, bo zdaje się, że nie ma ich jeszcze na liście filmów, a w kategorii literatury wrzucę przewrotnie trochę poezji, np. Burzę A. Mickiewicza i Statek pijany A. Rimbauda:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze i jedyne skojarzenie "Wielki błękit" Luca Besson. Od zawsze kojarzy mi się z wodą ;) A zestaw do wygrania jest prze-piekny! ach!

    OdpowiedzUsuń
  35. klimat morski .... dla mnie to szanty "Gdzie ta keja " np . :-))))
    Oczywiście, że się zapisuję do społecznej kolejki :-))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpadły w oko:)
    Polecam film anime od Studia Ghibli ( czy trzeba coś więcej dodawać?;) ) http://www.filmweb.pl/film/Makowe+wzg%C3%B3rze-2011-607794

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. całkiem przypadkiem tu trafiłam, ale fajna nagroda i jest o co walczyć.
    Mnie się morze kojarzy z serialem "Gra o tron" nad morzem toczy się jedna z bitew :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeej jest juz tyle tytulow :):) Mam dalej wymieniac ? :) Z przemila checia ustawiam sie w kolejce :):) Piekne prezenciki przygotowalas :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne prezenty! Chętnie wezmę udział. A książka z motywem morza, hm... "ręka mistrza" Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  40. "Yellow submarine" Beatles-ów!!
    Chętnie staję w kolejeczce!!
    Pozdrawiam ciepło
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  41. Polecam norweską sagę "Córka morza" Trine Angelsen :) Uwielbiam tamte klimaty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie wezmę udział :) Motyw morza pojawia się również w książce Nicolasa Sparksa "Prawdziwy Cud" - co prawda jest to ocean ale to "duże morze" więc chyba może być :) Bohaterowie spędzają czas w domku położonym na wysepce zlokalizowanej przy latarni morskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) A moje morskie propozycje to film i książka "Życie PI" :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dołączam do zabawy z książką "Córka kapitana okrętu" Ireny Szczepańskiej. Zdjęcie opublikowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z chęcią wezmę udział w zabawie.
    Pierwsze skojarzenie z morzem i książką jakie miałam to "Spotkanie nad morzem" - Korczakowska Jadwiga. Wprawdzie książka dla dzieci, ale ją właśnie z dziećiństwa zapamiętałam jako jedna z lepszych powieści :).

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja dołączam. Film "Uwolnić orkę" . A cudeńka śliczne :0m pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://jagatakrr.blogspot.com/ ja dopiero raczkuje:)

    OdpowiedzUsuń
  47. To i ja przyłączam się do zabawy i również zapraszam do mnie :)
    Moja ulubiona piosenka w wersji Myslovitz : "Historia jednej znajomości"
    "Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew... "

    OdpowiedzUsuń
  48. Właściwie to co lubię, wymieniła już przedmówczynie, a że chcę być oryginalna napiszę Latarnik - morze występuje, a swoją drogą uważam, że latarnie morskie mają w sobie jakąś magię. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce, a baner zawiśnie u mnie na blogu z samego rana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja staję grzecznie w kolejce, bo takie cukierasy to marzenie.
    Pierwszy tytuł jaki mi przychodzi do głowy to "Słoneczny patrol",
    ale klimat w nim nadmorski, więc wszystko się zgadza.
    Mam cichutką nadzieję że mi się poszczęści.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo podobają mi się zasady Twoejgo candy :) od razu przyszła mi do głowy "Odyseja" oraz piosenka Czyżykiewicza "w stylu Horacego" jedna z moich ulubionych :) a teraz to już trzeba mi już tylko czekać :)o ... pogapię się w morski horyzont :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ależ trudno znaleźć coś, co nie znalazło się już na liście. A że nagrody cudne to wróciłam wspomnieniami do dzieciństwa i przypomniałam sobie jedną z moich ulubionych książek z czasów wczesnonastoletnich "My na wyspie Saltkråkan" Astrid Lindgren :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj, mam chrapkę na takie morskie gadżety! A polecam bardzo przyjemny dla ucha utwór Enyi Sail Away (Orinoco Flow). Wprawdzie tytuł wskazuje, że jej tematem przewodnim jest rzeka Orinoco, ale w tekście pojawia się również Morze Koralowe i Żółte ;)
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj, wpadły, wpadły mi w oko takie piękne, morskie klimaty!!! Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :) A mój morski motyw, to "Cast Away: Poza światem". Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Staję w kolejce i ja.:) Do listy z morskimi motywem dodaję piosenkę, przy której pierwszy raz całowałam się z chłopakiem- Robert Rozmus: Mówili na nią ,,Słońce".:)))

    OdpowiedzUsuń
  55. Pędzę biegusiem, zapisać się muszę.
    Proponuję książkę "Złota mucha" Joanny Chmielewskiej o naszym bursztynie i jego wydobywaniu z morza - zatem motyw jest. :o)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z miłą chęcią zapisuję się na candy
    A film z motywem morza - "Pamiętnik" - scenka kiedy są nad morzem i główna bohaterka udaje, że jest ptakiem
    Kocham ten film

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się z przyjemnością. Jako pierwszy przypomniał mi się film "Dear John", ale widzę, że już widnieje na liście. W takim razie podopowiadam "Mean Creek".

    Banerek już na blogu: http://design-my-home-and-garden.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuję się po cudeńka i proponuję "Yellow Submarine" The Beatles

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja uwielbiam "Lepiej późno niż później". Śmieje się na nim i płaczę.

    OdpowiedzUsuń
  60. To ja się ustawię bo śliczności.
    A co nadmorskich klimatów jestem miłośniczką Grecji, morze tam piękne i polecam książkę, którą obecnie czytam "Egejskie marzenie"

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja z chęcią dołączę po te cukieraski, a śliczne są :) Moja propozycja to film Błękitna głębia (Into the blue)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję za zaproszenie, z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje cukierasy,są obłędne :) Morze, ocean... Od razu przychodzi mi na myśl film, na który wybrałam się z rodzinką w ubiegłym roku - "Niemożliwe" - opowiada prawdziwą historię rodziny, która przeżyła tsunami w Tajlandii w 2004r - polecam, film niezwykle poruszający, który na długo pozostaje w pamięci, i nie tylko...

    OdpowiedzUsuń
  63. jeden z moich ulubionych: TITANIC
    chętnie wezmę udział w zabawie nagrody są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się do zabawy, film który mi się skojarzył z morską scenerią to "Idealne matki" reż. Anne Fontaine

    OdpowiedzUsuń
  65. chetna chetna do zabaway...zestaw cudo. Moja propozycja to "Wyspy na Golfsztromie" Ernest Hemingway ...mam nadzieję że dobrze pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  66. Jakie trudne pytanie! Myślałam, myślałam i mam: Pearl Harbor reż. Michael Bay oraz Wyspa Tajemnic reż. Martin Scorsese.
    Staję w kolejce i egoistycznie trzymam kciuki za siebie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    "
    One of my favorite books: Hemingway: The Old Man and the Sea.
    I've read several times.
    "
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  68. candy morskie, ale nagroda idealnie wpasuje się też w atmosferę zimowo-gwiazdkową :))) z chęcią ustawiam sie w kolejce,a jeśli chodzi o książki z motywem wody, to przyszły mi na myśl dwie mojej ulubionej autorki Mary Higgins Clark: Dom nad urwiskiem i Świąteczny rejs.
    Pozdrawiam,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam! Ze wszystkich gór najbardziej kocham MORZE!! dlatego zapisuję się z chęcią na to cudne morskie cukiereczki:)
    Wiersz Edwarda Stachury, który jest w repertuarze zespołu SDM "Wypłakałem oczy niebieskie"
    Pozdrawiam niebiesko Yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. JA to lubie wyciskacze lez i np z morskimi klimatami "Pierscionki" D. Steel :) a tak to duzo by wymieniac bo wiedze,ze juz kilka moich typow sie pojawilo

    jak zawsze wspaniale candy:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z chęcią się zgłaszam :D
    Film to "Grudniowi chłopcy" reż. Rod Hardy. Tylko na to wpadłam, bo większość już jest ^^
    Świetne rzeczy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Zgłaszam się do zabawy!
    2. Książka: Anne Rice „opowieść o złodzieju ciał” – Lestat z Davidem płynęli statkiem po oceanie za pościgiem złodzieja ciał.
    3. Baner: http://mrs-sociopath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Z wielką chęcią zgłaszam się do zabawy! Film to: Vicky Cristina Barcelona w reżyserii i według scenariusza Woody'ego Allena. Odczucia są różne, ale kawałek morza też jest ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Z chęcią zgłaszam się na candy i zapraszam na moje :) Moja propozycja to wiersz "Cisza morska" A. Mickiewicza
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. piękny zestaw i to jeszcze w moim ulubionym kolorze :D banerek zawieszony http://ineskowo.blogspot.com .. coś a nadmorskim klimatem to oczywiście moja ukochana Joanna Chmielewska i wątek nadmorski w książce "Boczne Drogi".

    OdpowiedzUsuń
  76. Pierwsze skojarzenie z wodą to film: "Battleship: Bitwa o Ziemię" reż. Peter Berg - w końcu to walka w statki :) A z książek to "Spadkobiercy" Kaui Hart Hemmings - piękne sceny wśród fal wzburzonego "hawajskiego" oceanu...

    OdpowiedzUsuń
  77. Staję w kolejcee! :D
    i mam piosenkę taka stara, ale mam: Kis Lech Stawski- Biała mewa :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Karol Olgierd Borchardt napisał cudną książkę "Znaczy kapitan" - u nas w domu czytana była wiele razy co widac po egzemplarzu stojącym na półce!
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  79. Gniewko syn rybaka - jedna z moich ulubionych książek dzieciństwa. Bannerek wstawiam na www.domoweklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapraszam do dodania rozdania na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. "Spacer dziką plażą" - piosenka Stana Borysa, ciekawe, że nikt jej jeszcze nie podał. :-)
    Pozdrawiam i zapisuję się na candy w klimacie morskim!
    Obserwuję jako Art Shaker by Monique.

    OdpowiedzUsuń
  82. "Wind" film o żeglowaniu, regatach, reż: Carroll Ballard 1992
    Baner u mnie na blogu: http://ivi-art.blogspot.com/
    Piękne cukieraski, może uda się mojej mamie sprawić niespodziankę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Klimatycznie i uroczo! Piękne candy ! Filmy : Ocean strachu, Wiatr, Martwa cisza. Książki : Lato Stiny (dla dzieciaczków) i Dom nad morzem Santa Montefiore. Banerek już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Sympatyczne candy :)

    Moja propozycja książkowa - "Przypadki Robinsona Crusoe" D.Defoe

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    To może bajka "Gdzie jest Nemo?" :).

    OdpowiedzUsuń
  86. z wielką przyjemnością zapisuję się i ja! :)
    ostatnio zaczytuję się książkami Anny Ficner-Ogonowskiej, tak więc tytuł jednej z jej książek podaję jako tą z motywem morza:) "Alibi na szczęście" :)

    pozdrawiam,
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  87. Do listy filmów dodałabym jeszcze jeden polski akcent - film pt. "Martwa fala". =)
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  88. Myślę i myślę , w pamięci utkwiła mi książka Agaty Christie "Dziesięciu Murzynków" gdzie akcja rozgrywa się na wyspie, bardzo dobra intryga. Nie pamiętam czy powieść była na ekranach . Banerek umieszczony na moim blogu wiec zapraszam na rewizyte http://skradzionechwile.blogspot.com/ i oczywiście z przyjemnością biorę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...