czwartek, 11 lipca 2013

Pamiętnik, kropeczki i chomiczek...

Zbliżają się urodzinki chrześniaczki, i jakoś tak sobie wymyśliłam, że na każdą tak ważną okoliczność przygotuję również coś zrobionego przez siebie.
Dotychczas były to albumy a tym razem zrobiłam Pamiętnik, ale pamiętnik który przeplatany jest kartami na zdjęcia. Nie wiem czy Julka wykorzysta go teraz czy dopiero za kilka lat ale chciałam aby go miała.










...jest kolorowo i radośnie i oby same dobre wydarzenia były w nim spisane:)))
tego życzę Julce
---
a ja w ramach wakacyjnego leniuchowania ob-kropkowałam się troszeczkę...


i wiecie co, ach...muszę o tym napisać...
pamiętacie jak mówiłam, że wpadłam w szaleństwo porządkowe...
to szaleństwo nie ominęło lodówki i zamrażalki...i teraz uwaga...potwierdza się to, że jestem chomikiem...
Był rok 2012, był styczeń i wtedy to, postanowiłam, że wezmę udział w zabawie  
tak, 
ostatnia nazwa jest jak najbardziej na miejscu w moim przypadku.
 Chomikowanie miało trwać od stycznia 2012 do kwietnia 2012, a trwało u mnie do lipca 2013...i miało odbywać się np. na balkonie, ale jak widać wpadłam na genialny pomysł i później schowałam go do zamrażalki - chyba dla lepszego efektu:()

 hmmmmmmm,
no cóż...(już nawet mąż tego nie skomentował)
nie mam nic na swoją obronę,
żeby już wyjść z tego z twarzą obiecuję coś stworzyć:)))

Pozdrawiam Was cieplutko
Agea
PS. zapraszam Was na moje urodzinowe Candy

20 komentarzy:

  1. Wiem o czym mówisz. Ja też chomikuję i znalazłma wiele ciekawych rzeczy sprzed kilku lat robiąc porządki w papierach ... Jak dobrze jest mieć wakacje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak i aby trwały jak najdłużej...

      Usuń
  2. Pamiętnik cudny! Te zawieszki...( skąd?:)
    Twe paznorki bardzo się z mym blogusiem komponują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a zawieszki są z beads.pl
      widzę, że też lubujesz się kropeczkach...:)))

      Usuń
  3. Piękny pamiętnik! A paznokcie masz jak tło z mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki pamiętnik to świetny pomysł i Twoje piękne wykonanie:) Hihi, pod "chomikowaniem" ja tez się podpisuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętnik piękny i ja też uwielbiam kropeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny pamiętnie , a mani kropkowani paznokci i mnie dopadła ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. pamiętnik jest fantastyczny:))) brawo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pamiętnik! I pazurki też!
    Jeżeli za każdym razem po chomikowaniu będziesz tworzyć, jestem za ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki pamiętnik dla dziewczynki to fantastyczna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż chce się pisać w taki pamiętniczku.
    Ależ ma słodkie pazurki w kropeczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętnik uroczy i bardzo dziewczęcy :)
    A o chomikowaniu i robieniu porządków coś wiem. Dwa tygodnie sama zabrałam się za generalne porządki w swojej "pracowni" i sama byłam zdziwiona ile uzbierało mi się całkiem sporo "śmieci". Niestety do dziś nie mogę powiedzieć, że porządkowanie już za mną...
    Może w ramach relaksu zrobię sobie takie fajnie paznokcie jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętnik śliczny :) A paznokcie powalające!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, chciałabym mieć taki pamiętnik :) Bym nawet już w nim pisała, taki piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słodki pamietniczek i króliczek

    OdpowiedzUsuń
  15. Pakiet w zamrażarce rozśmieszył mnie, pamiętam tamtą zabawę.
    Dziękuję za udział w mojej rozdawajce.

    OdpowiedzUsuń
  16. miło tu u ciebie na blogu - więc zostaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...