piątek, 26 lipca 2013

Nad Bałtykiem...wspomnienia...

Marzeniem moim było morze i tym razem również się udało się odwiedzić tamtejsze rejony.
Choć pogoda momentami nie rozpieszczała to cały wyjazd będę wspominać bardzo relaksująco...
Uraczę Was sporą ilością zdjęć również w kolejnych postach, a dziś bardziej widokowo, czyli Morze Bałtyckie widziane o różnych porach dniach i różnej pogodzie.
--------------------
To co zapamiętam z wyjazdu to na pewno...
piękne krajobrazy, które towarzyszyły podróży, pagórki, łąki, pola, soczysta zieleń traw, błękit nieba, konie, bociany, krowy, gęsi, piękne kwiaty i dóżo różo - wszystko niemal doskonałe,
zapach wiatru,
szum fal,
pyszne gofry z malinami i polewą czekoladową,
niesamowicie słodki torcik z bezą, karmelem i orzechami,
niemy film z Charlie Chaplinem i muzyką na żywo,
lenistwo na plaży,
latawce,
muszelki,
szyszki,
karmienie mew w locie,
wspólne spacery...
--------------------------













---------
mam na dzieję, że na chwilkę i u Was zatrzymał się czas...
gdyby tylko można było tam zamieszkać....
to było by cudnie

Pozdrawiam
Agea

Ps. Zapraszam na moje urodzinowe Candy

22 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia, z konarem i piórkiem zauchwyciło mnie totalnie:))) Lubię tak złapane kadry. I jaki relaks z nich bije, spokój... wypad zapewne udany! Dzieki Wam tutaj w blogosferze mogę sobie za sprawą takich cudnych zdjęć poczęstować się troszeczkę naszym morzem ukochanym!Dzięki to wielkie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i cieszę się, że smakowało:)))

      Usuń
  2. Miło popatrzeć i powzdychać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wzdychanie towarzyszy cały czas...tak mnie ciągnie w tamte rejony

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. takie chwile trwają zawsze za krótko:)

      Usuń
  4. Cudne zdjęcia. Kocham Bałtyk ale ostatnio, gdy spędzaliśmy nad nim wakacje- zafundował nam 2 tygodnie totalnego deszczu, więc na jakiś czas się na niego obraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie morze z pusta plażą. To też takie widziałam 2 maja. W wakacje unikam jak ognia, dlatego jeżdżę w góry, tam luźniej i jak dla mnie mniej monotematycznie. Jednak zawsze myślami powracam do wczesno- czerwcowego Helu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...wierz mi, są takie wyludnione nadmorskie miejsca i plaże (nawet w tym czasie:)))
      mi udało się takie odnaleźć i tylko tam jeżdżę co roku...

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, uwielbiam taki klimat polskiego morza...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. mm, piękne! :) Ja jadę nad morze za dwa tygodnie, ale już bym tam chciała być!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Aż żałuję, że nie pojechałam dzisiaj na plażę ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia. Che się tam wrócić. Prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale przecudne zdjęcia :))) coś pięknego!
    :))) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.... w taką pogodę jak dzisiaj zanurzyć się w takiej wodzie... marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się marzy morze... Jest szansa, że tam pojadę już wkrótce. Piękne zdjęcia zrobiłaś :) Świetny pomysł na drewniane drzwi!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...