wtorek, 30 lipca 2013

Miłość w przedpokoju

Hehe, nie nie spokojnie, nic z tych rzeczy...
Po wakacyjnym wyjeździe tak się jakoś ciężko było zebrać, rozleniwiłam się okropnie. Na szczęście sytuacja powraca do normy i szaleję z białym pędzlem.
A wszystko zaczęło się od Agnieszki z bloga Lifestyle Inspiracje
tuż przed wyjazdem wygrałam piękny drewniany napis "Love". 
Marzył mi się taki bo nie miałam i udało się, wygrałam.
---
Na początku napis miał stać na biblioteczce ale mój ciekawski kiciuś zrzucił go po pierwszym obwąchaniu, zapadła więc decyzja...przedpokój...
i póki co kiciuś go nie widzi, no ale to zdolna bestia więc możliwe, że to tylko kwestia czasu, bo jak widzicie na poniższym zdjęciu zaginęła już w niewyjaśnionych - jak dotąd - okolicznościach litera "L" z innego obrazka...
czeka mnie zatem wymyślenie czegoś jeszcze w zamian:)
ale daję sobie jeszcze czas...czekam na natchnienie...
A póki co jest tak



Agnieszko, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję:)

Ale to niejedyna zmiana, napotkałam ostatnio w sklepie ażurowe drzwiczki i teraz po małym liftingu bielowym wiszą na ścianie przedpokojowej
- a swoją droga do nawet zabawne drzwi wiszące na ścianie -



Ach, powiem Wam, że tęsknie za morzem i chciałabym jeszcze raz tam pojechać...
choć dobre jest to, że na pocieszenie mam zdjęcia do których mogę powzdychać
- jeśli macie ochotę możecie się przyłączyć..








Pozdrawiam cieplutko
Agea

PS. przypominam o mojej zabawie w stylu folkowym

25 komentarzy:

  1. Ależ cudowny masz przedpokój! Cieszę się, że mnie zaprosiłaś hehe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie w Twoim przedpokoju, a takie drzwiczki tylko mniejsze też ostatnio kupiłam i wkrótce będą częścią aranżacji w pokoju syna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudnie tam macie:)
    i te zdjęcia z nad morza! wow....
    odpłynęłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się choć przyznam, że zachęciłaś mnie swoimi zdjęciami do wyjazdu w góry:)))

      Usuń
  4. super. jak nad morzem? Idealnie?
    biały pędzal z białąfarbą i bialymi dziełami to jest to! :)
    Pozdrawiam ściskam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny przedpokój :) a foty super- miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie jak zawsze ;) fotki jaśniutkie ogólnie rzecz biorąc śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, co ja mam zrobić, to jaśniutkie już się do mnie przykleiło:)))

      Usuń
  7. Świetnie wygląda ten napis, w ogóle cały przedpokój jest bardzo przyjemny!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna zmiana :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wnętrze i napis pasuje tam idealnie. Zdjęcia cudowne. Oj ja również marzę, żeby wrócić nad morze. Tęsknię do szumu fal i tej nadmorskiej beztroski

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie, miłosny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakbyś więcej drewnianych napisów potrzebowała zapraszam do mnie na CANDY ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, morze, w tym roku moje wakacje nad jakas woda będą dopiero zima... :)
    Drzwiczki na ścianie są super, marze o takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      a co do wakacji, to zimą też jest tam pięknie...

      Usuń
  13. Cieszę się, że napis znalazł miejsce u Ciebie, super wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę i dziękuję:)))

      Usuń
  14. masz wspaniały przedpokój, własnie się w nim zakochałam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...