środa, lipca 31, 2013

Latawce, wiatr...czyli dziecięco

Tak, tak, cały czas powracam myślami do wyjazdu nadmorskiego...
I w dzisiejszym poście nie zabraknie małej dawki radości, tym razem w postaci latawców.
Choć pogoda nie zawsze sprzyjała to jednak udało mi się kilka uwiecznić
---







fajniutko, od razu przypomina się dzieciństwo...
---
a dziś chciałam Wam jeszcze pokazać coś co udało mi się wyskrapować
Coś dla dzieciaczków mojej koleżanki Ani- czyli dziewczęcego dla Oli 




---
album na zdjęcia





i coś męskiego dla Kacpra




Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam 

18 komentarzy:

  1. piekne albumy...cudny notes!

    ja w tym roku robilam z dziecmi latawiec. Ubaw po pachy, nawet wtedy jak okazalo sie ze jest za ciezki i nie poleciał;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, próbować trzeba, a to puszczanie latawców wcale takie proste nie jest:)

      Usuń
  2. oh jak widzę je to tez o wakacjach marzę...
    notesy bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne latawce ustrzeliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie puszczałam latawców. Coś czuję, ze chyba duzo mnie ominęło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, że jeszcze nic straconego:)

      Usuń
  5. zdjęcia cudne, nie mogę się napatrzeć! no i scrapy też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam niezmiennie te Twoje skrapki - urocze są. A to pierwsze zdjęcie z latawcem normalnie jak do kalendarza, albo na pocztówkę :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, to był pierwszy latawiec, który obfociłam na wyjeździe i to ona stał się inspiracją do całej sesji latawcowej...i pomyśleć, że to miś tam również leci:)

      Usuń
  7. piękne te zdjęcia latawców, notesy prześliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe latawce i niebieściutkie niebo, piękne połączenie.
    Twoje wytworki, cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z latawcami bardzo wakacyjne i śliczne;)
    Notesy są boskie, piękne kolorki;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej rozmarzyłam się...
    notesy fenomenalne, wykonanie i pomysł wprost rewelacyjne!!!
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak foto safari to Tobie udało się ustrzelić kilka niezłych foto latawcowych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger