poniedziałek, lipca 08, 2013

Jestem chomikiem i nowe inspiracje

Tydzień wakacji minął jakoś tak szybko. Postawiłam sobie za cel, że ogarnę całe mieszkanie, szafy, szafki, szafeczki, schowki, kuchnie, łazienki...
i stwierdzam jestem chomikiem
Jak i kiedy ja to uzbierałam to nie wiem, ale było tego na prawdę dużo. Oprócz notatek jeszcze z czasów studenckich, poprzez wycinki z gazet, stare pocztówki (te pozostawiłam) dotarłam do końcówki wczoraj i kiedy mąż biegł już nie wiem z którą torbą (bo i segregacja musiała być), to odetchnęłam z ulgą, że uwolniłam się trochę od tego co zalegało a niekoniecznie mogło być wykorzystane.
Pracowity początek wakacji, ale perspektywa tego, że miałam to robić w sierpniu tuż przed Rozpoczęciem Roku Szkolnego nie była zbyt zachęcająca i istnieje duża szansa, że bym tego nie uczyniła.
Teraz wiem co, gdzie jest a przynajmniej tak mi się wydaje.
W jednym z ostatnich postów pisałam, że pochwalę się niespodzianką jaką zgotowali mi uczniowie wraz z Rodzicami i to zaraz uczynię. 
Z pięknych bukietów pozostały mi już tylko goździki i eustomy...jakoś nie mogłam ich wyrzucić, są przecież jeszcze takie delikatne...i piękne



natomiast zapomniałam Wam pochwalić się jeszcze jednym kwiatkiem doniczkowym, który również otrzymałam tego dnia


po małych porządkach Pan Storczyk dostał swoją osłonkę i specjalne wygospodarowane miejsce. 
Nie wiem czy będzie mu tam dobrze, ale póki co kiciuś go nie podgryza.
---
Co do niespodzianki, jest nią magiczna maszyna...Big Shot



istne szaleństwo(tak to nazywam), coś czuję, że w przyszłym roku szkolnym zorganizujemy jakieś małe warsztaty albo spotkanie...
i może chłopców uda się namówić...
---
Na koniec leniwe balkonowe popołudnie, w roli głównej kiciuś i lawenda...



i jeśli dobrnęliście do końca i macie jeszcze ochotę to kilka znalezionych inspiracji

 Pozdrawiam
Agea 
PS. a w ramach porządków odświeżyłam też szatę graficzną bloga:)))

34 komentarze:

  1. ha a u mnie dzisiaj peeling kakwowy na ścianie ;) no a u ciebie jak zawsze piękne zdjecia :D
    Byłaś moze oglądać Rihanne ?
    Gdzieś niedaleko ciebie była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią wypróbuję przepis na peeling kawowy:)
      Rihanna była, ale ja niestety ani nie widziałam ani nie słyszałam:)
      może innym razem mi się uda

      Usuń
  2. Każda ze scraperek musi mieć coś z chomikowania, u mnie jeszcze mam prace z przedszkola po xx latach :) Też mam zamiar trodszkę posegregoawać to co potrzebne i to co się przyyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, coś w tym jest,
      ja znalazlam stare gazety, dyplomy (ale tych z sentymentu nie wyrzuciłam)
      ale zbiera się tego, oj zbiera:)

      Usuń
  3. Nie jestem sama, to zawsze jakieś pocieszenie;) Właśnie robię przerwę, zbyt długą, ogarniając szpargały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak , to jest pocieszenie:)
      ja też robiłam sobie przerwy:)))

      Usuń
  4. Chomikowanie to chyba jakaś choroba i właśnie na nią również i ja cierpię. To się przyda, tamto wykorzystam itd. , itd. A dom nie z gumy. Ale niejednokrotnie po generalnych porządkach to nie wiem gdzie co mam a najgorzej jest z tymi rzeczami, "tutaj położę to będę wiedziała". Zapraszam do mnie na bloga (tam wszystko poukładane). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda, że nie jest z gumy...
      coś w tym jest, oby tylko wszystko po tych porządkach znaleźć:)

      Usuń
  5. Cudnie u Ciebie ...mój Małż tez dostał na zakończenie roku storczyka a ja się nim zaopiekowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużomówić. Witam w świecie chomików :):):)
    Kwaituuuuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. same cuda :)
    też jestem chomikiem :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest już Nas coraz więcej...i najważniejsze, że się tego nie wstydzimy:)

      Usuń
  8. Prezent przepiękny :) I na pewno sprawi Ci masę frajdy ! Eustomy są śliczne, wolę je nawet od róż. Zapraszam skromnie w moje progi na candy i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i zaraz zaglądam do Ciebie:)

      Usuń
  9. Widzę, że sprzątanie wakacyjne nie tylko mnie dopadło. Wykonuję też nagrodowe obiecanki.
    Bardzo mi się podoba Kiciuś, mój Miłek mimo, że ma krótsze futro zapobiegliwie zrzuca po raz drugi i dzisiaj spał ciurkiem 5 godz. w największe ciepło.
    Ja też dopiero wczoraj wyrzuciłam eustomę.
    Zostało mi coś białego (wiedzieli, że lubię) w doniczce, co cały czas kwitnie. Jakaś nowość na rynku.
    Wakacyjne pozdrówki z pogłaskankami i pomiałkiwaniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, mają takie futerka i jeszcze się wygrzewają:)
      u M.A. na wiosnę i lato futra przybywa a w zimę to taki bidulka jest. Ostatnio miał swoją pierwszą kąpiel, lekko nie było...ani dla Nas ani dla Niego...po kąpieli okazało się, że jest całkiem małym kotkiem, tylko ta waga jakaś dużo ok.7kg hmm

      Co do kwiatków, to bardzo lubię, i szkoda mi więdną. Ciekawe co to za kwiatek doniczkowy, bo wspomniałaś, że jest biały, a to mój ubóstwiany kolor:)
      Również pogłaski:)

      Usuń
  10. ale masz ładne kwiaty w domu! bardzo podoba mi się ten kącik z maszyną:))) no i nowy big shot :) cudo!
    dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zakupy poczyniłaś :) jak zawsze zdjęcia rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam porządki, mnie to szalenie relaksuje, to segregowanie, przekladanie i ukladanie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wtedy na sercu też jest taki spokój:)

      Usuń
  13. ja tez chomik ;) cudny prezent i piekny storczyk :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały dostałaś prezent! Bardzo przemyślany :)
    Lubię Twoje linki - zawsze je przeglądam. Dziś zainteresował mnie fajny serwetkowy tutorial, bo akurat mam w planach zacząć szydełkować^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja też próbuje zebrać do nauki i szukam podpowiedzi:)
      wiec jak coś znajdę to podrzucę

      Usuń
  15. Agea uwielbiam Twój cykl "inspiracje" - znajdujeś świetne pomysły. dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię dawa razy w roku zafundować sobie takie porządki i pozbyć się klamotów i ogarnąć od nowa przestrzeń. Robi sie jakoś lzej i wiecej miejsca! Czekam na koniec lata i zakasuje rekawy:)))
    Maszyna na komodzie boska, aaa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdjęcia i aranżacje w stylu vintage.
    Totalnie przepadłam.

    Życzę radosnego dnia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się i również radosnego:)

      Usuń
  18. Piękne zdjęcia, fajnie się czyta Twoje teksty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      zapraszam cały czas:)

      Usuń
  19. Piekna orchidea! Uwielbiam te kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger