środa, 10 lipca 2013

Candy urodzinowe, hurra...to już 3 latka...

Witajcie Kochani, w sierpniu miną 3 lata od kiedy zaczęłam prowadzić swojego bloga, myślę, że trzeba to uczcić więc przygotowałam dla Was upominek a dokładniej notes w stylu ludowym,  za to, że jesteście, że do mnie zaglądacie i dajecie energię do dalszego tworzenia:) 

Myślę, że na jednym upominku się nie skończy, a niespodzianka również się pojawi...

 
Jeśli ktoś ma ochotę zapraszam do zabawy

 Zasady takie jak zawsze:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie
  2. podlinkowane zdjęcie proszę umieścić w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem do bloga
  3. zapisy trwają do 15 sierpnia 2013,
  4. zapraszam osoby blogujące. Dla nieblogujących daję możliwość zapisania się do zabawy na moim profilu na facebook'u (pozostawieniu komentarza pod postem fb):) 

Pozdrawiam
Agea

80 komentarzy:

  1. 3 latki, to fajowe dzieciuchy są;) Notesy bardzo poważam, a takie piękne szczególnie! Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, mi też w sierpniu 3 latka pękną, oczywiście blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aguś, marzą mi się Twoje notesy, więc czym prędzej korzystam ze sposobności i zapisuję się w kolejkę.
    Ciepło pozdrawiam, serdecznie zapraszam:http://dompoddobra.blogspot.com/
    i gorąco życzę jeszcze wielu, wielu latek blogowania, tworzenia i inspirowania innych.
    :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jakby mnie mogło zabraknąć w tym pięknym Candy :)
    Odwiedzam twojego bloga zawsze z wielka przyjemnością stworzyłaś przez te 3 lata kawał dobrej roboty tworząc ta stronę - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by nie chciał takie cudo.Staję w kolejce i mocno trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się z wielką przyjemnością:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja poproszę o miejsce w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 lata to już prawie dorosły wiek ;) jesteś "starą wygą " w blogowym świecie :)) jak ten czas szybko leci :)))
    dalszych owocnych lat z nami :))
    staje i ja cudny notes :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się piszę z radością i życzę Ci cudownych kolejnych lat tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę jeszcze wielu tak twórczych lat:)
    I do zabawy z przyjemnością się przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknych gadżetów nigdy dość, a ten notes jest uroczy, dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    Życzę kolejnych trzech lat, i kolejnych, i kolejnych... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze! Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to kolejnych twórczych latek!!! :)
    Notesów nigdy dość, zwłaszcza matrioszkowych (dawno już nigdzie nie widziałam tego motywu), więc sobie cichutko przycupnę w ogonku :) Posyłam pozytywne fluidy i słoneczkowe promyki. A i Pirat macha łapką ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Babuszki są słodkie :)))
    Sto lat życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję trzecich urodzin!
    Jak najbardziej podnoszę łapkę po notatnik:)))) Handmadeowe mają w sobie coś wyjątkowego!

    OdpowiedzUsuń
  16. I mnie nie może zabraknąć!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego naj... z okazji urodzin blogowych.
    Niech Cię wena nie opuszcza...a my nadal będziemy z radością oglądać Twoje wytworki.
    Notesik chętnie przygarnę, bo jest cudny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszego z okazji rocznicy!
    Strasznie jestem ciekawa nagrody ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! 3 lata to szmat czasu i masa pomysłów. Życzę wielu kolejnych i ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalszego, pełnego pasji i satysfakcji blogowania życzę. Dołączę do kolejki i banerek wrzucam tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    FB - udostępnione roma roma

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny notesik więc z miłą chęcią się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny notes. Cudne kolory i wzór. Staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam matrioszki, także nie zastanawiam się zbytnio długo i jestem chętna na zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    FB Petite Armoire

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejnych lat w blogosferze i wielu fantastycznych projektów.
    Ponieważ uwielbiam Twoje notesy i albumy, nie mogę przejść obojętnie i staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ageo, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, dzięki candy właśnie i ustawiam się w kolejce. Uwielbiam motyw matrioszek i notowanie piórkiem wszystkich " Pamiętaj!" i " Nie zapomnij".
    Pozdrawiam i wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny notes! Motywy ludowo-matrioszkowe jak najbardziej w moim typie. Wyrażam chęć:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopisuję się z wielką przyjemnością! :)
    banerek podlinkowany na blogu:
    szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Notes jest naprawdę cudowny i oczywiście biorę udział w zabawie! Z ogromną przyjemnością :-) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam sie w kolejce bo notes jest sliczny i uwielbiam ludowe motywy!
    Banerek jest na moim blogu, na ktory bardzo serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ustawiam się w kolejce po notesik

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem tutaj pierwszy raz. Trafiłam dzięki candy. Notes prześliczny - uwielbiam matrioszki.
    Banerek z linkiem już umieszczony, teraz się zapisuję na te cukierasy a zaraz przejrzę resztę postów. Pozdrawiam.
    http://dziurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    facebook : sabo eva
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja bardzo chętnie staję w kolejce po notes :) bannerek już u mnie, dołączam też do grona obserwatorów. pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uff! dobrze, że zdążyłam! w takim notesiku mogłabym na przykład zapisywać wszystkie moje nowe pomysły, projekty.. pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chcę, ja chcę :)

    Warunek spełniony, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Notatnik jest super, chętnie go przygarnę :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję i po notes chętnie się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje za zaproszenie , ustawiam sie w kolejkę ;-)
    buziolam

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie się przyłączę do zabawy. Gratuluję 3 urodzin bloga i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna rocznica,gratuluję i chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja również się bawię!

    OdpowiedzUsuń
  45. Hm, a dlaczego by nie? Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego najpiękniejszego i 100 lat blogowania :-)
    Zapisuję się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam,
    Wszystkiego najlepszego.
    Chętnie biorę udział w zabawie.
    Może tym razem uda się wygrać.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję za zaproszenie, z chęcią się zapisuję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluję 3 urodzinek blogowych i zapisuję się po cudeńka i zapraszam na candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Takim notatnikiem to nie pogardzę :)) zapisuje się chętnie banerek już dodany na moim blogu (http://eway-bolg.blogspot.com)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję trzech latek i życzę następnych!
    oczywiście zapisuję się .
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudny notatnik:) Zapisuję się!
    Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    zapraszam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się. Podlinkowane zdjęcie umieściłam tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę kolejnych latek owocnych i inspirujących :)))) I ustawiam się grzecznie w kolejce :)) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne! Śliczne! Tych och, i ach mogło by być jeszcze więcej. Życzę kolejnych udanych lat blogowania, pozdrawiam i zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Piękny blog. Gratuluje i składam najserdeczniejsze życzenia na dalsze lata blogowania. Serdecznie pozdrawiam. Banerek wklejony: https://dobrywiatr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. A więc gratuluję! 3 lata to bardzo dużo :):):)
    Z przyjemnością dopisuję się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Notatników nigdy dość u mnie, więc jeszcze szybciutko się zapisuję. Kolorowy, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)))
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  60. O jak ja uwielbiam matrioszki! Mój ulubiony motyw! :) Gratuluję trzech latek na blogu - to już poważny wiek :) A blog jak widać ma wielu fanów :) A że ja piszę dużo, a czytam jeszcze więcej, to ustawiam się prędziutko w kolejce, pisząc ten komentarz i podlinkowując baner na blogu ;) Uwielbiam rozdania z takimi pięknościami :) Pozdrawiam gorąco i wakacyjnie i oczywiście czekam na wyniki ;) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  61. ale bym przegapila- pozniej mialam wpasc i mi zeszlo a teraz z "wywieszonym jezykiem" szybko wpadam dopisac sie do chetnych na Twoje slicznosci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcia wezmę udział :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłąszam się z przyjemnością do zabawy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Tworzysz piękne prace :) będę na pewno zaglądać częściej.
    Z miłą chęcią przygarnę notatnik.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for this chance!
    http://b5kn.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  67. Notatnik jest piękny.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje z okazji 3 rocznicy prowadzenia Bloga. Zgłaszam się z radością do zabawy :o) Pozdrawiam Ala z http://domzmozaikami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Piekny notatnik więc warto ustawić się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Życzę jak najwięcej natchnień i pomysłów na kolejne działania :)
    I zapisuję się na ten uroczy notesik .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale piekny notatnik ! Oczywiście staję po niego w kolejce :)

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się z wielką przyjemnością i zastanawiam się czemu wcześniej tego nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się z miłą chęcia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  77. ale długa ta kolejka...uuuuuu...ale ustawiam się, przesyłając życzenia kolejnych , twórczych lat w blogowaniu!!!:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...