sobota, czerwca 29, 2013

Wakacje rozpoczęte

Hura, pierwszy dzień wakacji. Mam nadzieję, że czas będzie płynął powolutku i że zdążę się nacieszyć wolnością chwil. z pewnością dzieciaki ode mnie odpoczną a Ja nabiorę sił na to co czeka Nas we wrześniu.
A będzie się z pewnością dużo działo. Tylko smutno ciut będzie bo niektórych już się nie zobaczy oczyska.
No ale tak to bywa...przyzwyczajamy się do siebie...a później ktoś odchodzi...
Wczorajszy dzień obfitowała w emocje, była radość, śmiech, łzy, pożegnania...i dużo kwiatków.
W tym roku postanowiłam jej uwiecznić, wszystkie są tak piękne, pachnące i aż szkoda że za kilka dni część z nich niestety zwiędnie. Ale teraz cieszą oko...i będę się starała aby jak najdłużej.
Więc ku pamięci...
















A w następnym poście napiszę o niespodziance jaką zgotowały mi dzieci i Rodzice z mojej klasy:)))

Pozdrawiam
Agea

22 komentarze:

  1. Ja również podpisuje sie pod zyczeniami udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka boska, a kwiaty piękne :) Ja w tym roku dostałam tony czekoladek, choć kilka bukietów też się znalazło. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czekoladkach staram się nie myśleć, udaję, że ich nie widzę ich nie ma - choć i one są --- tak ciężko, ale walczę ze sobą i dietą:)
      od poniedziałku - już oficjalnie - postanowiłam biegać i pilatesować:)

      Usuń
  3. Ja poza eustomą jeszcze nie zdążyłam przynieść do domu. Niespodziankę otrzymałam też super.
    Pozdrówki i miłego leniuchowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. przemiłych wakacji życze ... bukieciki cudne ten błekitny jest chyba jak dla mnei najpiękniejszy pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiet z hortensja przesliczny :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah! Jak bardzo żałuję, że jestem nauczycielem akademickim, nikt mnie takimi pięknymi kwiatami nie żegna! Są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty powinny żyć znacznie dłużej...aby można było cieszyć się ich zapachem i wyglądem dłużej.
    Dzieciaki szybko za Tobą zatęsknią , a i sama będziesz tęskniła za powrotem do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak,
      no nie wiem czy zatęsknią, bardziej myślę, że ode mnie odpoczną a ja od nich.
      końcówka sierpnia i przygotowania do roku szkolnego są czasem tak zajmujące, że pamiętam jak byłam zmęczona już 1 września:)
      oby teraz było inaczej.

      Usuń
  8. Witam Koleżankę po fachu:-) ale fajnie, że mamy wakacje:-))
    Kwiaty przepiękne, naprawdę!Ja zawsze wzruszam się na zakończeniu roku szkolnego!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty są prześliczne. Zazdroszczę ci tych długich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och! ale bukietów dostałaś kochana:))) nonono to jest właśnie cudne :) nauczyciele mają dobrze pod koniec roku:) miłe gesty i ciepłe słowa od własnych uczniów..nic nie jest lepsze:) moja mama też co roku wraca uśmiechnięta i zapłakana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty cudne!!!!doskonale Cię rozumiem, też rozkoszuję się tym stanem:)odpoczywaj kochana i leń się do woli!!!!buźka od koleżanki po fachu!

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne kwiaty, frezje pewnie pachniały cudnie! Fajne są takie gesty i ile przy tym radości:)))
    Tymczasem przyjemnego wakacjowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger