niedziela, czerwca 02, 2013

Świętokrzyskie czaruje

Ostatnimi czasy wspominałam o zielono-szkolnej wyprawie w góry.
Tym razem ruszyliśmy w kierunku Gór Świętokrzyskich.
Pogoda była przeróżna, raz towarzyszyło nam słońce, raz deszcz, ale ogólnie udawało się nam nie przemakać i nie chorować.
Świętokrzyskie naprawdę czaruje, bo aparat zrobił zdjęcia w większości przedziwnie rozmazane, hmm ciekawe czy ktoś z zewnątrz miał na to wpływ (czyt. czarownice).
W każdym razie to wszystko co chciałam uchwyciłam na zdjęciach niekoniecznie mi się udało, ale najważniejsze, że obrazy zapisały mi się w pamięci.
....
Była wyprawa na Łysicę, odwiedziliśmy również Opactwo pobenedyktyńskie na Świętym Krzyżu



było bardzo zielono


 
przespacerowaliśmy się po Kielcach






i zwiedziliśmy Muzeum Zabawek






Dany był nam również Kraków, choć przebiegliśmy przezeń jak szaleni (niestety)




a tam gdzie mieszkaliśmy, mieszkały również babajagi...były dosłownie wszędzie...





i być może dlatego czasami coś szło nie po naszej myśli.
Choć okolice były bajeczne












i do tego jeszcze te stragany, obok których dzieciaki nie mogły przejść obojętnie




Napotkałam też sklepik zielarski, która prowadziła bardzo przemiła Pani,
myślę, że kiedyś jeszcze odwiedzę te okolice, ale raczej w mniejszej grupie tak by móc się bardziej delektować klimatem.
Ach, no i oczywiście by tradycji stało się zadość, było też ognisko


ale kiełbaska w moim przypadku odpadła (wiadomo: dieta) 
i skończyło się na (pysznym) przypieczonym chlebku.

Pozdrawiam
Agea



11 komentarzy:

  1. ale ladnie i ile zdjęć! zapraszam przy okazji do udziału w konkursie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wycieczkę, nigdy nie byłam w Świętokrzyskim

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne okolice...ja nie mam daleko ale jeszcze tam nie byłam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje okolice <3 Szkoda że nie byliście w jaskini raj (k. Kielc) i na Kadzielni w Kielcach. Tam to dopiero widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kielce - mój rodziny dom, Kraków - mój aktualny.. przepiękne miejsca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kielce - mój rodziny dom, Kraków - mój aktualny.. przepiękne miejsca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre zdjęcia bardzo fajne-dynamiczne, Pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger