wtorek, 11 czerwca 2013

Stara maszyna i notes

Polowałam i polowałam, aż w końcu mojej mamince się udało i to ona odnalazła dla mnie starą maszynę o której marzyłam. Czeka ją jeszcze renowacja ale już jest i nawet tatko próbowała ją reanimować, ale wszystko powolutku i mam nadzieję, że przywrócę ją czasu jej świetności.
Z racji mojego zawodu powinnam kochać wszelkie nowości technologiczne, ale coś mnie przyciąga do tego co stare i co wiąże się już z jakąś historią.
Marzy mi się jeszcze stary dom, który mogłabym odnowić, przerobić...i oczywiście w nim zamieszkać.
No tak, wiem, pomarzyć można...
Ale gdy zachodziło słońce to mnie natchnęło i stwierdziłam, że notes, który zrobiłam dla swojej przyjaciółki idealnie będzie pasował do tego klimatu, który na chwilę zapukał do wnętrza pokoiku.














w dzbanuszku królują Lewkonie
 

---

powoli odliczam dni do wakacji
przywołuję lato
za każdym razem gdy otwieram laptopka, wita mnie taki widok (polecam)
i od razu jakoś tak na sercu robi się ciepło:)

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
dziecięcej pościeli

20 komentarzy:

  1. oooo rzesz Ty!!!ale masz MACHINE DO PISANIA!!!! WOW
    Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana! ach jaka cudna ta maszyna:) napatrzeć się nie mogę i ten album... idealnie się komponują:) BOSKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Scraperko, teraz rozpoczyna polowanie na stary aparat fotograficzny:)

      Usuń
  3. Maszyna cudowna ale mnie jeszcze bardziej podoba się notes:) te przetarte brzegi kartek są niesamowite i ta zawieszka - cudo !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak klimatycznie, pięknie tutaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie i klimatycznie. Kwiaty śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna maszyna :) też lubię stare "graty" bo dla mnie to wielkie skarby :D mam nadzieję, że ją uruchomisz i będzie Ci służyć. Ja lubię na mojej robić tekst do kartek, zaproszeń itp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maszyna super stylowa i notesik pięknie zrobiony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno temu tato kupił mi w Niemczech maszynę do pisania nie była co prawda tak piękna i "stara" jak twoja ale... dla mnie bardzo wyjątkowa.
    To był najpiękniejszy prezent jaki mógł mi sprawić tato, w końcu kochałam pisać, przelewać te emocje, to co we mnie siedzi...
    Po ślubie, przeprowadzce na nowe mieszkanie w całym tym galimatiasie moja maszyna się zagubiła a w ostateczności... zgubiła, dlatego z deczka zazdroszczę :) bo twoja jest piękna i z całą pewnością również dla ciebie wyjątkowa.
    Notes dla twojej przyjaciółki piękny! Zazdroszczę ci tego talentu w scrapowaniu :D Jak znajdziesz chwilę zapraszam i do mnie no i zapowiadam że już niedługo może jakieś Candy wymyśle w związku z moimi urodzinami

    OdpowiedzUsuń
  9. Znajdziesz kiedyś taki dom, trzeba wierzyć w marzenia i konsekwentnie realizować swoje cele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna maszyna i widok wywołujący wspomnienia :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna maszyna i sliczny notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny notes, a maszyny zazdroszczę - wspaniała rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maszyna jest świetna, pasuje idealnie do notesu.
    A marzenia sie spełniają, więc warto marzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maszyna piękny skarb;)
    A notes jest przecudowny;)
    Ślicznie wykonany;)
    Uwielbiam koronki;)
    dużo przyjemności;)
    pozdrawiam serdecznie
    Natalia
    P.S. I ja już odliczam dni do wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  15. Maszyna trafiła Ci się po prostu ekstra!!! Notes tez robi wrażenie, wygląda jakby skrywał największe tajemnice:) Super! Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...