środa, czerwca 26, 2013

już za chwilę

Już za chwilkę długo wyczekiwany czas, czyli upragnione wakacje.
Końcówka roku sprawiła, że opadam z sił i całkiem nic mi się nie chce.
Mam nadzieję, że ten stan minie w pierwszym dniu urlopu. I zrobię kilka rzeczy, które chodziły mi po głowie w momentach kiedy bywały chwile wytchnienia. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
A dziś króciutko
Na poprawę humoru i samopoczucia (bo u mnie za oknem strasznie pochmurne niebo) kilka zdjęć z łąkowych terenów, które nawiedziłam zbierając kwiaty dla tatka







i jeszcze coś malutkiego, coś co zrobiłam dla córeczki koleżanki
mały wakacyjny notesik







Pozdrawiam
Agea

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oj tak, choć wtedy kiedy robiłam zdjęcia nagle pojawiły się komarzyska i strasznie atakowały. Na szczęście się nie dałam, ale było to łatwe:)

      Usuń
  2. Ochhy i achhy :) Notesik uroczy!!! Pozdrawiam Ania z http://szydelkoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu, dziękuję za ochy i achy:)

      Usuń
  3. super kadry łaki , a notesik słodziachny i ten kotek na krzesełku ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki urok łąki:) nie potrafię mu się oprzeć
      a koteczek, bo malutka ma dwa koty, więc nie mogło być inaczej:)

      Usuń
  4. Śliczności, zakochałam się w tym notesiku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malutkiej się podobał więc i ja cieszę:)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcie z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to mój mężuś go przyłapał:)

      Usuń
  6. na tych zdjęciach nie widać niepogody:) śliczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, tak miało być, a jeszcze kilka minut wcześniej padało:)

      Usuń
  7. u mnie końcówka roku także ciężka :D miejmy nadzieję że w wakacje uda się wypocząć na tyle mocno by nowy rok szkolny powitać w pełni sił, ja dodatkowo posyłam mojego syna do pierwszej klasy a w tym roku w przedszkolu czekać będą na mnie nowe maluchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, oby dni wakacyjne wolniutko mijały:)

      Usuń
  8. Wspaniałe zdjęcia i kolory...jak przyjemnie, hmmm:)))
    Zapiśnik super sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger