niedziela, czerwca 09, 2013

Jeszcze trochę dziecięco

Co prawda Dzień Dziecka już za nami, ale ja jeszcze w tej tematyce. Z okazji tego święta wykonałam dla mojej chrześniaczki mały zestaw w postaci materacu i dwóch poduch, które mogą znaleźć się w jej małym drewnianym domku. Choć jeśli będzie miała ochotę, może to być również pościel:)
Materiał wypatrzyłam tu, i choć na początku nie prezentował się może zbyt ciekawie to po  uszyciu byłam zadowolona, a co Wy o tym sądzicie?







Zeszły weekend sprzyjał wyjazdom, więc i my skorzystaliśmy z tych kilku dni wolności
i odwiedziliśmy rodzinne strony
oczywiście w ruch poszedł aparat, nie mogłam się powstrzymać,
tyle pięknych roślinek było w maminych ogródkach












Jesli macie ochotę na więcej zdjęć, zapraszam na mój blog fotograficzny lub profil facebookowy

a i jeszcze nie mogło zabraknąć M.A.

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze, które u mnie pozostawiacie:)

Pozdrawiam
Agea

9 komentarzy:

  1. Materiał jest świetny. Taki graficzny. Fajnie go wykorzystałaś. A fotki przyrodnicze super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszła ta pościel. A to zdjęcie ze stokrotkami jest cudne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pościel świetna, to prawda!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna pościel...a zdjęcia bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pościel swietna, ale...
    ja się cofnelam o obejrzalam WSZYSTKIE fotki Twojego kota...
    jeju, on jest CUDOWNY !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna posciel i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pościel - jak najbardziej jest fantastyczna :)
    A kot - pięknie mu w szelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, jak dla mnie materiał jest cudowny! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger