niedziela, czerwca 23, 2013

Dzień Taty i nie tylko

Tak, tak dziś mamy Dzień Taty, z tej okazji posyłam Tatkowi dużo uścisków i buziaków
Nie może zabraknąć też kwiatków. 
Tych z pobliskiej łąki.



Weekend upłynął tak szybko, że zanim się obejrzałam to właśnie się skończył.
Na szczęście upłynął w miłym towarzystwie, przy kawce i ciasteczku z przyjaciołką.
Agati dziękuję za spotkanko i za książkę, która będzie dla mnie wakacyjną lekturą:)


Dziś jeszcze pokażę notes? Hmm, może nie do końca notes, zrobiłam go/ją dla koleżanki z pracy, z którą niestety będę musiała się rozstać. Tak to jest, że przywiązujemy się do ludzi, do miejsc i czasami niektórzy odchodzą. 
Wiem, że ma w planach (marzeniach) napisanie książki, więc może ten notes jej w tym pomoże...
Jak na razie "nienapisana książka"...czeka na tytuł








na koniec świeżo zasadzone goździki

i mój poranny budzik, czyli kiciuś

Elvisa dedykuję Tatkowi



Pozdrawiam
Agea

5 komentarzy:

  1. Ale mi się u Ciebie podoba :). Zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny notes/książka ;) - myślę, że zainspiruje Twoją koleżankę do czegoś wielkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny bukiet! i ten album...rewelacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Polne chyba są najpiękniejsze!!!Notes cudny jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger