czwartek, czerwca 13, 2013

14 małych notesików

Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Zaczynam to odczuwać, to najbardziej gorący czas, wystawianie ocen (najlepiej tych bardzo dobrych), rady, sprawozdania, ostatnie wspólne wycieczki, ewaluacje, nagrody, no i jeszcze świadectwa, uroczyste zakończenie roku a później arkusze, dzienniki...
i na koniec miły moment, czyli wypisanie wniosku urlopowego.
Nie ma lekko, ale warto czekać i później spożytkować letni czas...
W zeszłym roku przygotowałam dla moich dzieci wakacyjne pamiętniki a w tym stworzyłam miniaturkowe notesiki, które wykorzystają na co zechcą:)



*dla dziewczynek*
z czterolistną koniczyną (one wiedzą o co chodzi)











*dla chłopców*
trochę w stylu marynistycznym











a teraz królują miniaturkowe goździki

*mam nadzieję, że będą zadowolone z upominków*

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
starej maszynie i notesie

32 komentarze:

  1. Wow! Ale produkcja! Dzieciaki na pewno będą bardzo zadowolone :) A tak swoją drogą to fajna z Ciebie wychowawczyni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Lilko. Najfajniejsze jest to, że zaraziłam pasją już jedną duszyczkę:)

      Usuń
  2. Otworzyłaś taśmę produkcyjną? ;) Żartuję oczywiście - notesy fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już narodził się pomysł...to już nie było siły i produkcja ruszyła pełną parą.

      Usuń
  3. śliczne notesiki ;:) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :)I każdy inny :)

    Sporo pracy za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę do Twojej klasy;)))
    Cudne wszystkie co do jednego:) Podziwiam również ogrom pracy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie śliczne! A ten z balonikiem obłędny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Pozostaje pozazdrościć dzieciaczkom takiej wspanialej Pani! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś cudną nauczycielką. Nie myślałam że jeszcze tacy wspaniali nauczyciele się zdarzają. Super tak kochać swoją pracę i dzieciaki :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent i też pamiątka;) Ja bym się bardzo z takiego prezenciku ucieszyła;) hihi
    U mnie niestety tak wspaniałych nauczycielek jak Ty nie było...
    Śliczne wykonałaś te notesiki;)
    Bardzo Cię pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają :)
    aa szaleństwo ile ich zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jakie notesiki cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdroscic takiej nauczycielki, cudowne notesy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Musi być to świetne uczucie zostać tak obdarowanym przez nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne notesy , przepiękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne słówka można zapisać w takich notesikach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej każdy inny i równie śliczny i ciekawy! Wspaniale tworzysz:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger