sobota, maja 18, 2013

Zapach bzu i konwalii

Sobotnie popołudnie upłynęło w ciepłym klimacie. Coś uszyłam, coś pomalowałam, zrobiłam nawet małe porządki na balkonie, ale o tym więcej wspomnę jutro.
A dziś kwieciście, w roli głównej wystąpią konwalie i bez, zapachy, których w maju nie może zabraknąć.






a na deser polecam koktajl truskawkowy


- garść truskawek + jogurt naturalny + łyżka zarodków pszennych = pyszne II śniadanie
...
jeśli macie ochotę, podsyłam jeszcze kilka znalezionych inspiracji



Pozdrawiam
Agea

11 komentarzy:

  1. Konwalie i bzy to zdecydowanie majowe kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, jakże mogłoby ich zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też bez...a konwalie będę i to koniecznie! cudnie ujęłaś ich maleńkie kwiatuszki:) zachwycam się i przestać nie mogę...
    a ja jutro zrobię sobie świeżo wyciskany sok z pomarańczy:) uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konwalie są wyjątkowe, takie prawie niebiańskie,
      i pomyśleć, że woda z wazonu w którym stały jest trująca.

      sok z wyciskanych pomarańczy:)

      Usuń
  4. Uwielbiam biały bez i konwalie, jednak bez zapachów, czyli nie przynoszę do domu. Zapachowo wystarczająco oszałamia mnie hoja.
    Cudne zdjęcia, ja nawet na nie nie mam czasu, bo mój balkon zabezpiecza się na rzecz kota, albo odwrotnie i właśnie leczę ręce po dwudniowy opalaniu i zdzieraniu dwóch warstw Hameraitów.
    Pozdrówki i dla słodyczy pogłaskanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę nie słyszałam o hoji, ale już wyczytałam w internecie, pięknie się prezentuje, ciekawe jaki zapach przypomina.
      co do balkonu, kocie zabezpieczenia są, ale ten mój szaleniec już po tygodniu uznał je za zbędne i rozpracował siatkę robiąc w niej dziury, teraz siatka jest połatana. Raz próbowała się nawet przez jedna z dziur przedostać, na szczęście w ostatniej chwili został złapany, aż strach pomyśleć co by mogło się stać.
      A teraz obok ma kolegę Stefana, którego podgląda przez luksfery albo z poręczy, a żeby tego było mało znowu zamieszkały u nas jaskółeczki, więc dużo się dzieje.
      Ostatnio ta nasza słodycz wylądowała na karniuszu, tak, tak:)
      mamy kociego szaleńca, brrr

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam smak koktajlu truskawkowego, zapach i delikatność konwalii i bzu. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koktajl truskawkowy - bomba, uwielbiam takie owocowe koktajle. Kwiatki też są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koktajl zapowiada się smakowicie. Zapach bzu i konwalii jest cudowny, bardzo je lubię. Mam w swoim mikroskopijnym ogródko jedno drzewko bzu kwitnącego na biało i zawsze mi szkoda ucinać gałązki. Natomiast konwalii mam spore poletko i teraz przecudnie pachną w moim domku. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też bzy królują. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo muszę wybrać się do mamy, u niej w ogrodzie rosną aż trzy bzy... ;P
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger