środa, maja 01, 2013

Odpoczynek i dieta

Po tylu ciężkich dniach, w końcu nadszedł czas na chwile odpoczynku.
W weekend dokonałam jeszcze małych porządków, ogarnęłam balkon, zmieniłam też pokojowe dekoracje.
Żółcienie zamieniły się na niebieskości, wszelkie jego odcienie to zdecydowanie moje ulubione kolory, z nimi czuję się najlepiej. Choć jeśli chodzi o wnętrze to bardziej te pastelowe.
Stary fotel, który miał być bardzo dawno temu wyrzucony, na początku został pomalowany na biało i obity materiałem a dziś w nowym ubranku wylądował na w pokoju.






Jakiś czas temu mówiłam, że wybierał się do Pani dietetyk i wybrałam się.
Od kilku dni staram się stosować do zaleceń, przygotowuję różne propozycje dań i przyznam, że wiele z nich wygląda apetycznie i bardzo mi smakuje. 
Choć czasem mam taką ogromną ochotę na pyszne ciacho ale póki co trzymam się:)))
Czekają na mnie pierwsze zajęcia Pilates, na szczęście mam je w swojej okolicy, trudniej z jogą, jak na razie staram się o niej czytać i oddychać:) Może Wy coś doradzicie w tej kwestii.


a dziś mogę polecić Koktajl z jagód




Wykonanie: 
mrożone jagody miksujemy z jogurtem naturalnym, 
dosładzamy ksylitolem 
i dodajemy łyżkę zarodków pszenicy



Dziś dorzucę jeszcze garść znalezionych inspiracji

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam 


16 komentarzy:

  1. Agea jakie śliczne fotki z Twojego mieszkania, jaśniutko, czyściutko, skandynawsko...trzymam kciuki za dietę i jeśli lubisz skandynawskie klimaty to zapraszam do mojego sklepy, gdzie są same topowe skandynawskie marki sklep nazywa się redecor.pl a więcej fotek z artykułami na moim blogu homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, sklep w sam raz dla mnie:)
      może się skuszę:)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia!! :) Dieta - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię niebieski :) gdy "odziedziczyłam" pokój po siostrze pełno w nim było żółtego i ciemnej zieleni - teraz w końcu mam mój ukochany błękit i ecru :) powodzenia w diecie! też się na nią odważyłam i też mi ciężko, gdy w domu smakołyki ;) ale trzeba myśleć o celach, wtedy jest łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za słowa wsparcia:)
      choć na majówce lekko nie będzie:)

      Usuń
  4. Jak zawsze świetne fotki :) a odświeżone wnętrze wygląda super :) jasno i delikatnie. Oczywiście trzymam kciuki za dietkę!!!! Ja także od jakiegoś czasu staram się zrzucić co nieco i katuję się na siłowni. A ulubione zajęcia to zumba! Polecam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też myślałam o zumbie, ale boję się, że tam wszystko dzieje się w takim tempie, że chyba nie nadążę

      Usuń
  5. Koktajl na pewno pyszny:) Powodzenia z dietą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszny, pyszny, mam nadzieję, że dam radę i ze spotyka mnie będzie mało pokus

      Usuń
  6. witaj:) ale podoba mi się pierwsze zdjęcie! ślicznie u Ciebie:)))
    zmiany zawsze są dobre, choćby te najmniejsze:)
    takiego koktajlu to bym się napiła:) w Tajlandii cały czas piłam shaki owocowe:))) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myslę scraperko,
      dobrze, że zbliża się sezon owocowo-warzywny i jest szansa na więcej eksperymentów daniowych

      Usuń
  7. życzę Ci powodzenia z tym nowym programem zywniościowym. Bedzie dobrze!
    Idzie ciepło - łatwiej wytrzymać bez czekolady!
    BUZIAKI WIELGACHNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak tak ubóstwiam czekoladę:)
      na razie nie jest źle, cho nie jest tez lekko

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger