środa, maja 08, 2013

Łódeczki marzeń...i majówka

Majówka, majówka i po majówce, powrót do rzeczywistości...
choć staram się przywoływać chwile biegania z aparatem po łące...









a przy okazji
dziś moje serce skradła taka oto piosenka



 W pogoni banalnych zdarzeń
nie dorwie mnie humor zły
puszczam łódeczki mych marzeń
na rwący nurt szarych dni

I marzę w świtu godzinie
gdy z czernią miesza się biel
że moja łódeczka dopłynie
chociaż daleki jest cel

I dodam - krótko, nie długo:
im głupiej życie się plecie
tym więcej nad życia strugą
strugam tych małych łódeczek...
...
Wojciech Młynarski
 Pozdrawiam
Agea


19 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie - co za zieleń! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia pzresliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjęcia przyrody:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wiosnę uchwyciłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę porę roku za jej piękno. Wszystko budzi się do życia. Świetne zdjęcia. Dorotka Osińska tez jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia... Kocham wiosnę.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia robisz...masz oko dziweczyno:) mój faworyt pień brzozy...

    OdpowiedzUsuń
  9. :) noooooo udana wiosna w pełni :) zima tez byla udana choc przydługa i jesien złota byla! :) czekamy na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja tez lubię biegać po łące z aparatem i robić zdjęcia wszystkiemu co mnie otacza - zaczynając od kwiatków, trawy, a kończąc na chmurach i psie, który zwykle trzyma się kurczowo mojej nogi. :) Świetne zdjęcia, widać, że wiosna w pełni! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniec majówki ale nie maja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Majowo, wiosennie , pięknie i niech tak będzie...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger