niedziela, maja 26, 2013

Na Dzień Mamy

Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Obiecałam post z Gór Świętokrzyskich, a tym czasem nadszedł Dzień Mamy. Jako, że nie dane jest mi być i składać życzenia osobiście to pozwolę sobie stworzyć klimat maminkowy. 
Pokażę też co stworzyłam dla mam.
Rano pobiegłam na pobliską łąkę i zerwałam najpiękniejsze kwiatki jakie rosły



a później dokończyłam upominki,
i tak dla mamy zrobiłam książkę wspomnień,
czyli "Family Story" - opowieści rodzinne, w środku umieściłam przekładki, czyste kartki i kilka zdjęć, które może będą inspiracją dla zapisków.













a teraz upominek dla drugiej mamy, mały albumik, w którym wklejone będą nasze zdjęcia...
niestety maszyna, która miała je wydrukować odmówiła w sklepie posłuszeństwa i trzeba poczekać chwilę na jej naprawę, w związku z tym dziś wersja bez zdjęć 
- zdjęcia przerobione będą na styl vintage (brawo dla mojego męża), sama jestem ciekawa jaki będzie efekt całościowy.
A tymczasem jest tak...








Na koniec jeszcze raz bukiecik polnych kwiatów


i piosenka dla wszystkich mam (hehe...i to jeszcze z moich czasów...tak się kiedyś śpiewało)



Pozdrawiam
Agea

19 komentarzy:

  1. Piękne prezenciki. Ja mam wyrzuty sumienia, bo nic nie stworzyłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można jeszcze całkiem bez okazji...

      Usuń
  2. przesliczny prezencik sama bym taki chciała dostać pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Za młodu zawsze śmigałam rowerem do lasu po bukiet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album. Uwielbiam takie polne kwiaty. Czasem mówię mężowi, że gdyby przyniósł mi taki bukiet to byłabym bardziej szczęśliwa niż z kwiatów z kwiaciarni. Jeszcze się takiego bukieciku nie doczekałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba by go wyciągnąć na spacer...

      Usuń
  5. Takie albumy to najpiekniejszy prezent:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. prezenty robione i dawane z sercem są najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiecik uroczy.
    Prezenty piękne, sporo pracy i miłości w nie włożyłaś :)
    Moje córcie od kilku dni śpiewają tą właśnie piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty, jestem absolutnie zauroczona tym miejscem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny prezent i kwiaty:))) bardzo ładne zdjęcia porobiłaś:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent! Albumy są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Albumy....piękne
    Bukiety...subtelne
    Pozdrowienia...ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń


  12. return to read extra of your helpful info. Thank you for the post. Ill certainly return.
    Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne oba te albumy. Wspaniałe kolory i świetny pomysł na całość:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger