niedziela, 19 maja 2013

Na balkonie

W poprzednim poście wspomniałam o balkonie, niewielki ci on ale jest i to jest dla mnie ogromnie ważne.
Tak mi się marzy ogród, po nocach śni mi się ten z Pana Tadeusza, może kiedyś... 
bo wyobrażacie sobie obudzić się o świcie i ujrzeć coś takiego...to było by niesamowite.
...
W weekend zapadła decyzja o zakupie małego regału, skończyło się zakupami, skręceniem desek przez kochanego męża i pomalowaniem przeze mnie, kolor oczywisty, czyli biel...
 I tak od wczoraj mogę się uśmiechać do swoich roślinek:)
mam nadzieję, że jest im teraz dobrze

Zapraszam Was

















a na koniec koci relaks

i jeszcze ten ogród...

--- a jutro raniutko czeka mnie Zielona 5-dniowa wyprawa w Góry Świętokrzyskie ---
- trzymajcie kciuki -

Pozdrawiam
Agea

23 komentarze:

  1. Balkon wygląda rewelacyjnie :O)
    Hm...a góry Świętokrzyskie moje strony :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny balkonik i jakie piękne zioła:-)) u mnie też mały DIY balkonowy ...zapraszam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny balkon:) A gdzie kupiłaś regał???

    OdpowiedzUsuń
  4. ach balkonik cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby mały ale zmaiescioło się w nim co trzeba no i najważniejsze są oczywiscie roślinki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. smakowicie na tym balkonie :D pięknie jest :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny jest i wcale nie taki mały:) ile kwiatów masz...ach te stokrotki:) wyściskaj kocurka:))) buziaki i dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się pomysł z proporczykami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie masz na tym balkonie:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest obłędnie, obłędnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym regałem.
    Super wygląda :)
    Oczywiście kolor świetny :)

    pozdrowienia
    ada

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród - przepraszam, balkon - wygląda genialnie! Niczego mu nie brakuje! No i zdjęcia - przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fajną rabatkę ziołowo-kwiatową.
    Trzymam kciuki za wyprawę. Oby pogoda dopisała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawka na takim balkonie musi smakować wyjątkowo :) Piękne miejsce stworzyłaś :) Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł z tym regałem,roślinki pięknie się na nim prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. balkonik może i mały, ale za to śliczny;)
    Świetna doniczka w grochy;) Pastelowa;)
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie jest na Twoim balkonie! Biały regalik dodaje mu charakteru:-)
    Trzymam kciuki (wiem jak to jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie tu u Ciebie, rozgoszczę się troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny ten regalik:)i te stokrotki...:)ślicznie to zetsawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że skrzywienie ziołowe nie tylko mi jest bliskie. Mój balkon wygląda podobnie, tylko z jednym dodatkiem, prawie wszystkie kwiaty doniczkowe, wyjeżdżają na letnisko. Mam to sprawdzone od dziesięcioleci. Znacznie podrasowane wracają na zimowiskowanie.
    Właśnie jestem w trakcie zakładania siatki dla kota i cały czas mam obiekcie, czy mnie nie przechytrzy. Muszę ją założyć tak, aby ściągnąć na bok, na jesieni, bo dokarmiam ptaki.
    Pozdrawiam. Piękne prace. Nie mogę doczekać się zdjęć ze Świętokrzyskich, bo je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie wygląda, niejeden posiadacz ogrodu pozazdrościłby Ci tak pięknie zagospodarowanego balkonu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...