wtorek, maja 14, 2013

Kącik indyjski i zainspiruj się 12

Tak mnie jakoś w weekend natchnęło, tak mi się zamarzyło. 
Inspiracją były kadzidełka, które podarowała mi przyjaciółka. Dziękuję Beati:)
Ach, gdyby tak można było częściej poleniuchować.









zrobiłam jeszcze nową maseczkę upiększającą z czerwonej glinki




Wyczytałam, że Glinka czerwona jest bogata w krzem, żelazo, mangan, potas i tytan. Szczególnie dobrze wpływa na cerę tłustą i mieszaną, a jednocześnie wrażliwą. Jest najczęściej stosowana w przypadkach łagodzenia objawów trądziku różowatego. Systematyczne nakładanie kosmetyków z czerwoną glinką zapewnia uszczelnienie naczyń krwionośnych i zapobiega ich pękaniu. Jest polecana dla cer, które są wrażliwe i skłonne do zmian alergicznych. Regularne stosowanie glinki może dodatkowo wywołać efekt delikatnie opalonej skóry.

Przygotowanie:
Czerwoną glinkę rozrobić z wodą mineralną lub źródlaną aż do uzyskania gładkiej pasty. Nałożyć grubą warstwę na twarz, pozostawić na 10-15 minut. Nie doprowadzać do wyschnięcia (zaleca się nałożenie grubej warstwy lub delikatne zraszanie wodą termalną). Po zmyciu maseczki zaleca się zastosować łagodny krem regeneracyjno - nawilżający.
Stosować raz w tygodniu lub rzadziej.
a na koniec kilka nowych inspiracji znalezionych w sieci
 Pozdrawiam
Agea 
 

19 komentarzy:

  1. ooo jak ładnie jak klimatycznie! :))) podoba mi się i z chęcią bym poleniuchowała z Tobą w takim kąciku i załapała się na tą maseczkę:))) bardzo ładny klimat wyczarowałaś i te zdjęcia....urzekają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale przytulnie.... fajowe poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  3. u ciebie jak zawsze eterycznie ... uwielbiam tu zagladac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wiolu za odwiedziny:)

      Usuń
  4. Jak widać lenistwo udziela się i kocio znalazło swój baldachim.
    Zazdroszczę leniuchowania.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kącik! I świetny artykuł o szkole - przeczytałam cały, bo ostatnio bardzo interesuje mnie temat nauczania pozaszkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) Bardzo w moim stylu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No przytulne te legowisko. Miły relaks czuć na zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. tak to się mozna relaksować
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. milutko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tym kącikiem indyjskim. Jak się patrzy na te zdjęcia, to aż chce się poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przydałby się jeszcze w tle podręcznik Kamasutry:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger