sobota, maja 25, 2013

Gdzie jest słoneczko?

UUU, pada deszcz...dużo deszczu...chcę słońca...proszę...
Wczoraj powróciłam z podróży po Górach Świętokrzyskich, jak tylko zgram zdjęcia podzielę się z Wami pięknymi widokami, a dziś kilka zdjęć z wytworków, które poczyniłam na tuż przed spakowaniem walizki.
Maj to piękny czas obfitujący w różne wydarzenia, najbliższe to oczywiście Dzień Mamy, ale jeszcze przed nim moja szwagierka obchodzi swoje urodziny, więc postanowiłam, że zrobię dla niej pamiętnik
tzw. "Beautiful memories" - życzę ich jak najwięcej Aniu.
A tym samy podaruję Wam trochę słońca, które uchwyciłam także na zdjęciach:)










 
A że już niedługo także Dzień dziecka to uszyłam też coś dla córeczki moje przyjaciółki, mam nadzieję, 
że się spodoba małej kobietce...
- fartuszek i podręczny zapiśnik -
a może dziewczyny skuszę się też na jakieś muffinki tego dnia






--- Przywołajmy słońce---

Pozdrawiam
Agea

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje pamiętniki, są piękne. Prezent dla dziewczynki też uroczy. U nas też jakoś słonko się ostatnio obija i mam nadzieję, że w końcu weźmie się porządnie do pracy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      słoneczko na chwilę zapukało do okna, ale znowu się schowało:)

      Usuń
  2. U mnie też niestety pada. :( Bardzo ładny pamiętnik, taki romantyczny :)
    A jak ci się udał wypad w góry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      wyjazd był...można by powiedzieć ok:)
      choć nie było lekko:)

      Usuń
  3. Agea kocham twoje prace, zdjecia, ten blog, jest tu tyle ciepla jakiegos takiego eterycznego piekna... nie umiem tego opisac ale bardzo lubie cie odwiedzac i choc czasu ostatnio jak na lekarstwo to dzisiaj chociaz spedze tu chwilke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wiolu za tyle miłych słów:)

      Usuń
  4. Piękny pamiętnik ! Bardzo mi się podobają te przeszycia i wystrzępione brzegi. Dodatek koronek sprawia że całość jest niesamowicie kobieca:)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      tak miało być:)kobieco przede wszystkim

      Usuń
  5. Jak zawsze Twoje zdjęcia takie piękne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba:)

      Usuń
  6. Śliczne prace:-) Uwielbiam sposób w jaki je prezentujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i bardzo cieszę się, że do mnie zaglądacie i piszecie:)
      to daje duże wsparcie i jeszcze więcej chęci:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger